Gå til innhold

Menn! Klemmer dere damene deres offentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Spetti
Skrevet

Jeg er sammen med en som ikke vil klemme meg når jeg kjører med han til jobben. Han klemmer meg overalt ellers, men ikke utenfor på jobben, da blir han bare sint når jeg prøver å klemme:-( Psykopatklemming kaller han det når jeg forsøker. Jeg liker å klemme jeg, overalt. Og nå føler jeg det som han skammer seg over meg eller ikke vil at noen skal vite at han er sammen med noen:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Jeg er sammen med en som ikke vil klemme meg når jeg kjører med han til jobben. Han klemmer meg overalt ellers, men ikke utenfor på jobben, da blir han bare sint når jeg prøver å klemme:-( Psykopatklemming kaller han det når jeg forsøker. Jeg liker å klemme jeg, overalt. Og nå føler jeg det som han skammer seg over meg eller ikke vil at noen skal vite at han er sammen med noen:-(

Har ikke vært i den situasjonen med kjæresten min enda (på jobben hans). Men jeg ville blitt lei meg dersom jeg ikke fikk ha-det-klem hvis jeg feks kjørte han til jobb.

Han klemmer meg utenfor huset sitt, uten tanke på naboer etc. Og det gjør jeg også, til tross for at jeg ikke har vært singel mer enn ett år etter et langt ekteskap....Det går helt fint.

Ja, jeg synes han er sær. Kjæresten DIN altså.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Ahhhhhhhhh, urbane problemer...........tralalalalal

Skrevet
Har ikke vært i den situasjonen med kjæresten min enda (på jobben hans). Men jeg ville blitt lei meg dersom jeg ikke fikk ha-det-klem hvis jeg feks kjørte han til jobb.

Han klemmer meg utenfor huset sitt, uten tanke på naboer etc. Og det gjør jeg også, til tross for at jeg ikke har vært singel mer enn ett år etter et langt ekteskap....Det går helt fint.

Ja, jeg synes han er sær. Kjæresten DIN altså.

Må si meg enig med gjest her ^^. Min kjæreste gir meg en varm klem og ett farvelkyss de dagene vi har kjørt sammen til jobb, aldri vært noe problem.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det, og skjønner virkelig ikke hva som skulle være flaut(?) med det.

Gjest Spetti
Skrevet

Det går fint inni bilen, men når jeg går rundt til førersiden for å kjøre hjem da unngår han helst det. Han unnskylder seg også med at ingen av kollegaene hans gjør det heller. Så da sitter han i vinduet og holder øye med 450 stk som kommer til jobb hver dag da. Venninnen min var med meg for å levere noe til han midt på arbeidsdagen også og da ville han heller ikke klemme meg før han gikk inn!

Gjest Mahareth
Skrevet

Vi har aldri hatt noen sånne problemer. Hvis jeg er innom han på jobb får jeg et kyss eller en klem, og det samme får han om han er innom hos meg.

I begynnelsen av forholdet var vi sånne klissete folk som kysser og kliner inne i butikker og sånn :flau:

Gjest Spetti
Skrevet

Jeg blir bare så utrolig såret av det :sukk: Fordi han blir sint når jeg prøver! Det å ta bilder med andre jenter på jobbfest og legge armene rundt hverandre der det går fint, men å klemme kjæresten hadet er visst utrolig flaut!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg klemmer og susser min kjære overalt. Men det er jo avhengig av situasjon da, iom at noen ganger passer det ikke. Uansett synes jeg hun fortjener det beste, for hun er absolutt nydelig vesen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så du klemmer han før du/han går ut av bilen, og så mener du det ikke er riktig med mindre den av dere som forlot bilen går RUNDT bilen og bøyer seg inn gjennom vinduet og gir en NY klem 5 sekunder senere? Det høres helt ærlig veldig slitsomt og merkelig ut...

Gjest Spetti
Skrevet
Så du klemmer han før du/han går ut av bilen, og så mener du det ikke er riktig med mindre den av dere som forlot bilen går RUNDT bilen og bøyer seg inn gjennom vinduet og gir en NY klem 5 sekunder senere? Det høres helt ærlig veldig slitsomt og merkelig ut...

Ågud, hehe nei ikke sånn. Jeg kjører bare hjem! Derfor går jeg ut av passasjersiden og krysser da veien med min kjære som tar pc`vesken ut av baksetet bak førersiden der hvor han har sittet og kjørt seg selv til jobb, setter meg i førersiden og kjører da hjem:-) Ellers hadde det jo var sinnsykt slitsomt, haha :gjeiper:

Gjest Spetti
Skrevet
Ågud, hehe nei ikke sånn. Jeg kjører bare hjem! Derfor går jeg ut av passasjersiden og krysser da veien med min kjære som tar pc`vesken ut av baksetet bak førersiden der hvor han har sittet og kjørt seg selv til jobb, setter meg i førersiden og kjører da hjem:-) Ellers hadde det jo var sinnsykt slitsomt, haha :gjeiper:

Og bare for ordens skyld slik at det er helt klart: det var i førerstolen han kjørte seg selv til jobb, ikke bak førersiden hvor han hentet pc`vesken.

Gjest Gjest
Skrevet

Åjaaadda. Vi klemmer og kliner og klår! Leier alltid og han KAUKER "elskling?" tvers over rommet med hundre folk der om han finner det for godt! :fnise: Etter mer enn ti år sammen.

Gjest Spetti
Skrevet
Åjaaadda. Vi klemmer og kliner og klår! Leier alltid og han KAUKER "elskling?" tvers over rommet med hundre folk der om han finner det for godt! :fnise: Etter mer enn ti år sammen.

:ler:

Gjest Gjest_Mann40_*
Skrevet

Joda, jeg klemmer og kysser min kjære de fleste steder, også ved jobben. Vi har hatt sex på kontoret også, men det var det ingen andre som så!

Gjest Spetti
Skrevet

Ja da ser det jo ut som jeg har trukket vinnerloddet her, haha. Men hva i alle dager kan jeg gjøre? Har prøvd å klemme men da ble han rasende :snurt:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bytt ut typen din. Han er ikke glad nok i deg.

Skrevet
Ja da ser det jo ut som jeg har trukket vinnerloddet her, haha. Men hva i alle dager kan jeg gjøre? Har prøvd å klemme men da ble han rasende :snurt:

Har dere ikke andre "problemer" er vel dette noe du kan venne deg til og leve med, eller han kan bli litt mer medgjørlig og ihvertfall gi deg en liten klem. Vanskelig å si uten å kjenne dere :)

Gjest Gjest Tone
Skrevet

JEG hadde en eks som var slik!!! Han ville ikke klemme, kose, kysse offentlig..Det var så vidt han holdt handa mi og kun fordi jeg hadde behov for det som han sa!!

Da jeg hadde gjort det slutt med han sa han i ettertid at han angret seg pga måten han var på...

Husker så godt at jeg skulle gi han et kyss midt i byen engang og holde rundt han mens jeg kysset han.. Han kastet meg bakover og så surt på meg!!

Heldigvis for meg i dag så har jeg en fantastisk kjæreste som susser og klemmer på meg overalt :))

Gjest Mannemann
Skrevet

Nei for faen! Klemmer da ikke kjerringa offentlig! Er da mann!

Og det du driver med, JA, det er psykopatklemming! Ro ned de forbanna kjerring faktene dine og begynn å respektere at mannen din ikke har de samme ønskene og behovene som deg, og snarere finner disse ubehagelige! Vis hensyn!!

Hater selv når kjerringa skal drive å nusse og klasse og klemme offentlig blandt kollegaene mine. Helvete heller! Ber henne bare rett og slett skjerpe seg jeg!

Handler ikke om skam, men handler om at man er oppdratt med oppdragelse. Avskyr at folk driver å kysser og klasser i offentlighet. Usj! Akkurat som broren min og den nye dama hans. Sitter og stryker henne på ryggen under middagsbordet hjemme hos foreldra våres! Er helt idiotisk! Og spør om "GÅR DET BRA!!??!?!!?!" bare hun setter noe vann i halsen. Så sitter dem i stua og på banen og overalt og kysser og tafser. Nei fy faen. Få seg litt folkeskikk og holde lyster og kjærtegn bak husets fire vegger.

Lær deg oppdragelse og respekter din manns ubehag! Makan til egoistisk kvinnfolk kan være...! Det finnes større problem ute i den store verden du kan gnåle om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...