Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Selv om du er i et avstandsforhold så forventes det vel at begge er trofaste? Så lenge man gjensidig kaller hverandre "kjæresten min"?
Gjest MikeWaters Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Det hele kommer an på antall km mellom paret, er det mer en 100 km så er det fritt fram for å pule andre!
ihearttom Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Dummeste. Så hvis jeg drar på ferie til utlandet, så kan jeg pule hvem jeg vil uten at samboeren min har noe han skal ha sagt?
Gjest megvel Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Ja, med mindre dere er enige om et åpent forhold da. Jeg ville forventet at kjæresten holdt seg innenfor våre grenser, og hadde selvfølgelig også gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Om så kjæresten hadde reist til Kuala Lumpur hadde jeg forventet at han holdt seg trofast. Jeg hadde selvsagt også holdt meg trofast. Utroskap er utroskap, uansett om avstanden er på 10.000km eller 1m.
aline Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Det hele kommer an på antall km mellom paret, er det mer en 100 km så er det fritt fram for å pule andre! Ja, med mindre dere er enige om et åpent forhold da. Jeg ville forventet at kjæresten holdt seg innenfor våre grenser, og hadde selvfølgelig også gjort det. Jeg ville også forventet at kjæresten holdt seg innenfor våre grenser, og da hadde det selvsagt vært grenser vi begge var enige om og hadde snakket om. Dersom dere ikke har snakket om slike ting, så ville jeg anbefale å gjøre det! Det er mange med forskjellig syn på forhold, det å automatisk gå utifra at den andre har samme grenser som en selv, kan både gjøre vondt om man tar feil, + at det egentlig er urettferdig ovenfor den andre, som ikke er verken klone eller tankeleser. Kommunikasjon, og enda mer viktig i ett avstandsforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå