Gå til innhold

Belønning for rent og ryddig hjem!

Anbefalte innlegg

Gjest Elize
Skrevet

Jeg og mannen min har bestemt oss at nå for tusende gang skal vi gjøre en ny innsats for å holde det ryddig her hjemme. Denne gangen skal vi belønne oss selv når vi klarer og holde det ryddig. Jeg har funnet min belønning, men vi sliter med å finne noe til han. Den ska ikke koste mer enn 300kr. Noen som har noen gode forlsag? Min belønning er at jeg får lov å kjøpe blomster å pynte med her hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ordensfrik og syns den største belønningen er at det ser flott ut her og vi har skikkelig system i tingene. Uansett er det bra at dere har tenkt å ta dere sammen. Lykke til.

Gjest Marlo
Skrevet

Vel, det er jo ikke lett å finne belønninger til en mann ingen av oss kjenner eller vet interessene til da.

Belønningen er vel i og for seg det som Beaute sier; at man har et rent hus ;)

Gjest Elize
Skrevet
Jeg er ordensfrik og syns den største belønningen er at det ser flott ut her og vi har skikkelig system i tingene. Uansett er det bra at dere har tenkt å ta dere sammen. Lykke til.

Takk :) Men jeg føler ikke det er noen motivasjon i at det blir seende bra ut hos oss. Så vi trenger litt motivasjon.

Gjest Elize
Skrevet
Vel, det er jo ikke lett å finne belønninger til en mann ingen av oss kjenner eller vet interessene til da.

Belønningen er vel i og for seg det som Beaute sier; at man har et rent hus ;)

For noen er sikkert et rent og ryddig hus belønning nok, men det funker ikke for oss. Vi har prøvd lenge nå. Men tenker litt at belønningen kan være noe som man kan kjøpeeller gjøre gang på gang. blomster kan jo jeg kjøpe flere ganger.

Skrevet

Hva med noe sportsutrstyr? Et nytt tv/dataspill? Biletter til fotballkamp ol.

Gjest Elize
Skrevet (endret)
Et blad han liker :vetikke:

Det var faktisk noe av det jeg foreslo, men han syntes ikke det var rettferdig siden jeg fikk lov å bruke opp til 300kr på blomster og et blad koster under 100kr. Han har ingen spesielle hobbyer så jeg syntes å det er vanskelig å finne på noe.

Endret av Elize
Gjest Elize
Skrevet
Hva med noe sportsutrstyr? Et nytt tv/dataspill? Biletter til fotballkamp ol.

Dataspill er kanshe ikke så dumt, skal foreslå det for han. Men hva koster det?

Skrevet

Aaaner ikke. Men det må da finnes noe til under 300 kroner..

Gjest megvel
Skrevet

Dataspill koster opp til 500 kr, avhengig av hvor du kjøper. Spaceworld er veldig dyrt, Gamezone mye billigere :)

Hva med at dere slår sammen belønningene og går ut og spiser middag, går på kino, bowler, eller noe annet dere kan gjøre sammen?

Skrevet

Hva med at dere legger pengene i en "reisekasse", så tar dere en tur sammen etterhvert?

Gjest Elize
Skrevet
Aaaner ikke. Men det må da finnes noe til under 300 kroner..

Ja helt sikkert. Han driver jo også på med modelfly og modelhelikopter så han kjøper jo litt slike ting på den lokale hobbybutikken. Så kanshe han kan få en sum å handle for der.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke belønningen for å rydde være at det kommer en vaskehjelp som vasker for dere, da?

Beste belønningen som finnes, synes jeg. Og så er det samtidig en pisk; dere er nødt til å rydde litt hver uke før hjelpen kommer.

Gjest Elize
Skrevet
Dataspill koster opp til 500 kr, avhengig av hvor du kjøper. Spaceworld er veldig dyrt, Gamezone mye billigere :)

Hva med at dere slår sammen belønningene og går ut og spiser middag, går på kino, bowler, eller noe annet dere kan gjøre sammen?

Er jo også mulig å lete etter billig spill på internett.

Hva med at dere legger pengene i en "reisekasse", så tar dere en tur sammen etterhvert?

Å gjøre noe sammen er jo også en god idé. Gleder meg til mannen kommer hjem og jeg kan vise han alle forslagene :)

Gjest Elize
Skrevet (endret)
Kan ikke belønningen for å rydde være at det kommer en vaskehjelp som vasker for dere, da?

Beste belønningen som finnes, synes jeg. Og så er det samtidig en pisk; dere er nødt til å rydde litt hver uke før hjelpen kommer.

...

Endret av Elize
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det var en god ide at dere finner på noe koselig sammen jeg. Unne dere litt luksus når dere har oppnådd det dere vil. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min har bestemt oss at nå for tusende gang skal vi gjøre en ny innsats for å holde det ryddig her hjemme. Denne gangen skal vi belønne oss selv når vi klarer og holde det ryddig. Jeg har funnet min belønning, men vi sliter med å finne noe til han. Den ska ikke koste mer enn 300kr. Noen som har noen gode forlsag? Min belønning er at jeg får lov å kjøpe blomster å pynte med her hjemme.

Belønningen til en mann er selvsagt sex.

Noe han ønsker du skal gjøre i senga, som du ennå ikke har gjort. Virker garantert :-)

Skrevet

Kino, god flaske med vin, kjøpe DVD/bluray, dataspill (sjekk nettsider som play.com - ofte noe å finne under 200lappen til og med), middag ute, nye klær (ikke mye man kan få for 300, men noe smått kan man alltids finne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...