Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Hvilket "volum pudder" til håret er best syntes dere?

Er så lei hårspray og håret blir så stilig når frisøren bruker pudder.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker iallefall osis, og er godt fornøyd med det. Har også prøvd et annet merke, en orange boks med svart lokk, men denne syns jeg var enda vanskeligere å vaske ut enn osis, så hoppet fort tilbake :)

Skrevet
Jeg bruker iallefall osis, og er godt fornøyd med det. Har også prøvd et annet merke, en orange boks med svart lokk, men denne syns jeg var enda vanskeligere å vaske ut enn osis, så hoppet fort tilbake :)

Denne er den lille røde, ikke sant? I så fall er det den jeg bruker også. Veldig fornøyd!

Gjest Silvermist
Skrevet

Hvordan gjør dere det for å få skikkelig volum med dette?

Jeg har prøvd å drysse litt inn mot hårfestet og så skubbe/puffe håret opp med hendene, men den virker bare som håret "klistrer" seg inntil hodebunnen..

Vanskelig å forklare, men håper noen har tips :)

Skrevet (endret)

Osis ja :jepp:

Man må ikke bruke så mye! Trikset mitt er at jeg holder over eller setter en tape-bit over halvparten av hullene. Det er altfor mange hull i den der greia så derfor får man altfor mye i håret og det gjør at det klistrer seg som du beskriver Silvermist :Nikke:

Så må man selvfølgelig dele opp håret og ha i litt over hele toppen :)

Endret av dinedama
Gjest Silvermist
Skrevet

Takk for tips Dinedama, da skal jeg prøve meg litt igjen og se om jeg får det til :)

Det er jo så mange som skryter av dette, så det er litt irriterende å ikke få det til!

Skrevet

Jepp :Nikke:

Det er bedre å ha i litt for lite enn litt for mye :)

Gjest Gjest
Skrevet

Define har også kommet med et volumpudder. Noen som har prøvd dette?

Skrevet

Jeg er også spent på det fra Define! Noen som vet ca pris på det?

Gjest Gjest
Skrevet

90 kr og ett eller annet på Vita i hvert fall :-) Så billigere enn Dust It i butikk :-)

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg har det fra Define, er ikke sånn kjempefornøyd med det.

Har ikke prøvd noen andre ennå, så tenke jeg skulle kjøpe Osis sitt og se om det er bedre.

Skrevet

Osis her og. Det er genialt, får virkelig volum med det :)

Bare å passe på å ikke ta for mye, da kan det se ut som flass :fnise:

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg kjøpte Define sitt på Rema til rundt 80 kr. Syns håret får ein veldig rar og tørr konsistens, og ikkje gjev det særleg med volum heller. Berre kjennes rart. Men ikkje vanskeleg å vaska ut. Kanskje Osis er betre?

Skrevet

Er det ingen ordentlige merker, som ikke tester på dyr, som har slikt pudder?

Skrevet

Jeg tror denne funker bedre på jenter med tynt og lett hår. Jeg har nemlig ganske mye hår, og når jeg bruker pudderet, så blir håret tørrere, mattere, og ser litt mer fresh ut, men er ikke akkurat så mye volum. Skulle vise en gang på ei venninne hvordan det pudderet fungerer, hadde bare litt i hennes hår, og vips, hun fikk kjempe volum. :eeeh: Jeg ble nesten skuffet, jeg, jeg får absolutt ikke samme effekt i mitt hår.. Og i med at det pudderet sliter på håret, så foretrekker jeg en tørr sjampo for samme effekt.

Skrevet

Hvordan mener du det sliter på håret? Det sliter da ikke noe mer enn en tørrsjampo..

Skrevet

ikke? Jeg trodde det sliter på håret akkurat som saltvannspray?

Skrevet (endret)

Har ikke fått med meg at salvannspray sliter på håret heller jeg?

Det er jo bare styling på lik linje med annen styling, bortsett fra at det gir et annet resultat :)

Det ville jo være det samme som å si at gelè sliter på håret mer enn skum for at det blir et annet resultat..

Endret av dinedama
Skrevet
Har ikke fått med meg at salvannspray sliter på håret heller jeg?

Det er jo bare styling på lik linje med annen styling, bortsett fra at det gir et annet resultat :)

Det ville jo være det samme som å si at gelè sliter på håret mer enn skum for at det blir et annet resultat..

All styling sliter på håret i større eller mindre grad.

Skrevet

Men at det sliter mer med saltvann tviler jeg sterkt på... Det er ikk enoe jeg har lært som frisør iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...