Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg og samboeren min har vært sammen i 4 år. Vi har bodd sammen i 3 år og nylig kjøpt oss hus. Vi har også anskaffet oss hund noe vi begge synes er gøy. Men livene våre har blitt veldig ensformige føler jeg. Vi er på skole/jobb, spiser middag, sover middagshvil, går tur med hunden også sløver foran TV'n eller dataen resten av kvelden. Med andre ord synes jeg livene våre har blitt lite interessante og merker jeg bynner å bli lei. Men jeg er egentlig ikke sikker på om det er samboeren min jeg er lei av eller om det er at vi ikke finner på noen ting sammen. Jeg er utrolig glad i å gjøre ting som shopping, dra på turer i skog og mark (når vi går tur me hunden er det mest på fortauene nå når det er så mye snø i marka), reise litt rundt (men det er jo ikke noe man kan gjøre hver dag, da trenger man jo tid!), trene osv... men samboeren min har null interesse for det jeg er interessert i! Jeg har prøvd å ta det opp med han flere ganger, men alt han sier er om vi trenger å gjøre så mye, også lover han at vi skal bli flinkere. Men nå har det gått måned ut og måned inn og det skjer absolutt ingenting! Så det jeg lurer på er om dere kan hjelpe meg å komme på ting vi kan gjøre sammen slik at vi ikke mister interessen og blir lei av hverandre? Helst bør det være ting som ikke trenger mye planlegging og kostnader, men alt er jo selvsagt lov å foreslå
Que Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg skjønner hav du mener og det er ikke alltid lett å finne på nye ting. Spesielt ikke hvis den ene parten holder igjen og ikke bidrar noe særlig... Hva med å kle dere opp i vinterklær og ta en tur ut i marka og base i snøen, være litt barnslige. Jeg og sambo gjorde det en dag i fjor vinter. Lagde hver vår snømann og var skikkelig barn i noen timer. Det var kjempegøy;D I går gjorde vi to ting som vi ikke har gjort før. Vi har skiløype rett utafor huset vårt, men har aldri brukt den, men i går fant vi ut av vi skulle teste den ut. Hadde bare 1 par ski, så vi bytta på litt og prøvde til og med og gå på skiene samtidig, noe som endte med knall og fall, emn det var kjempegøy. Etterpå tok vi oss en kjøretur videre langs veien vi bor på (har aldri kjørt videre på den veien før) og så på alt bare. Var ganske koselig det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå