Gjest caramiacaramella Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjøpte nettopp et par nydelige høyhælte sko som dessverre ble ødelagt den første gangen jeg gikk ut med dem. Stoffet på dem er sateng, tror jeg, og folk tråkket på skoene mine hele kvelden(både på dansegulvet og særlig i garderobekøen! Da jeg kom hjem og inspiserte skadene, viser det seg at begge skoene er skitne i stoffet etter skoene til andre. Prøvde å vaske skoene med vann og såpe(forsiktig selvfølgelig, ville ikke ødelegge stoffet), men det funket ikke. Noen som har andre tips til hvordan jeg kan få dem rene og pene igjen?
daisy_dee Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjøpte nettopp et par nydelige høyhælte sko som dessverre ble ødelagt den første gangen jeg gikk ut med dem. Stoffet på dem er sateng, tror jeg, og folk tråkket på skoene mine hele kvelden(både på dansegulvet og særlig i garderobekøen! Da jeg kom hjem og inspiserte skadene, viser det seg at begge skoene er skitne i stoffet etter skoene til andre. Prøvde å vaske skoene med vann og såpe(forsiktig selvfølgelig, ville ikke ødelegge stoffet), men det funket ikke. Noen som har andre tips til hvordan jeg kan få dem rene og pene igjen? Gå i en skobutikk og kjøp renseskum for penere tekstiler. Har kjøpt både på Euro Sko og på Bianco, og disse har funket helt greit for min del. Ellers så kan du forsiktig prøve deg frem med lunket vann og litt Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå