pinkpus Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Tenkte jeg skulle poste dette her også og forhåpentligvis er det noen som vet litt om dette Jeg kjenner som regel tydelige EL smerter, men siden jeg ikke temper og ikke sjekker EL på noen annen måte så ble jeg veldig usikker denne syklusen. Jeg har jo aldri fulgt så godt med før og det er fullt mulig det har vært likedan tidligere også. Dette er situasjonene: Jeg fikk TR den 25 som jeg var ferdig med 3 mars. Søndag 7 og mandag 8 hadde jeg smerter/stikninger i magen. Disse var så vonde at jeg vurderte smertestillende. Jeg bruker ofte å ha det slik under EL. Men ifølge FF og etter det jeg trodde syklusene mine normalt er (30 dager) skulle EL komme fredag eller lørdag? ... Men har ikke merket noe mer og heller ikke sett noe til det vanlige eggehvite slimet (tror det ble litt utvannet denne gangen her ) Saken er bare den at i går kveld hadde jeg stikninger og smerter i magen igjen. Litt mot venstre side og varte i et par timer. Det var slik at jeg ikke fikk sove og i dag har det vært bittelitt sporadisk vondt der nede.... Hva er det som skjer. Er det EL nå eller var det sist? Er det noen som har det på samme måte? Mens jeg sitter her og skriver dette har stikningene begynt igjen... ??? Hjelp for nå er jeg forvirret! Tror nå uansett vi har truffet i forhold til EL med sex, men hadde vært greit å vite når EL var og hva alle disse smertene kan bety når det er en uke mellom dem... Tror det blir tester på EL neste PP (hvis det blir)
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 EL smerter kommer ca ett døgn før. Det kan gjøre vondt fordi det kan komme litt blod ut i buken når eggposensprekker. Men det tar jo litt tid fra den sprekker til egget kommer ut og er klar til å bli befruktet.
pinkpus Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Jeg regna akkurat på kalenderen her at TR kom 16 dager (trodde det var 14 av en eller annen grunn) etter antatt EL sist, så dersom EL smertene kommer en dag før EL sånn ca så hadde jeg EL på tirsdag/onsdag. TR skal da komme litt tidligere enn først antatt? Tørr ikke håpe på at dette er festesmerter.... Rare kroppen
Gjest Alabama Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Tror ikke det er noe fasit på når man har eggløsningssmerter. Noen har det rett før, noen akkurat i det egget løsner og noen som har det etterpå. Tror du kan lese om det på pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå