Soul Skrevet 13. september 2003 #21 Skrevet 13. september 2003 Dette kjenner jeg meg igjen i! Jeg "ser" også ofte farger på ord o.l. Navnet mitt er f.eks rødt. Mandager er blå Tirsdager er brunt/oransje Onsdager er svarte Torsdager er grålilla Fredager er gule Lørdager er røde Søndager er grønne Merkelige greier dette her
blå Skrevet 23. september 2003 #22 Skrevet 23. september 2003 Litt nyfiken her: Om du brukar t.d. ein gul farge og skriv bokstaven A - kva farge har bokstaven då? Om du skriver bokstaven A med gult, så ser jeg jo at bokstaven er gul, og den er jo gul. Men det ligger mer inne i hodet mitt. Når jeg tenker på bokstaven A, så er den rød, og mange ord som begynner på A er røde. Kalenderåret er i en sirkel lignende sak, med sommer nederst og jul øverst. Nyttår liggerøverst til venstre, derfrå går det loddrett ned til april, og der er det et hopp frem til mai...........utrolig vanskelig å beskrive, skulle ha tegnet det. Uka ligger også i en oval sirkel, men lørdag og søndag øverst.
AUF Skrevet 23. september 2003 #23 Skrevet 23. september 2003 Jeg har alltid sett farger på ordene. Alle ord har en farge... trodde det bare var meg det var noe galt med jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå