Noldus Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei!! Jeg og mannen venter vårt første barn om 5 måneder, og har i den forbindelsen pratet en del om at vi skulle reist litt sammen i vår siden det gjerne blir lenge til vi kan ta en lengre ferie sammen bare oss to! Vi har da pratet om et bestemt feriemål som begge er interesert i, det er en mer type "opplevelses" ferie, som gjerne ikke egner seg samen med helt små barn, og da jeg mener det blir for mye med en slik tur bare en helg, så ser jeg for meg at det går en tid før vi føler for å reise fra barnet begge to i en hel uke. Jeg har pratet litt med to vennepar av oss som er giret på å være med, dette er folk mannen går veldig bra sammen med så tror han hadde likt å hatt dem med! Mitt dilemma er nå: skal jeg inkludere mannen nå, når jeg har fått andre litt på gli, eller kan jeg prøve å gjøre det til en overaskelse for ham? En av dem vi reiser sammen med jobber sammen med mannen, så det vil ikkje være noe problem i forbindelse med jobben da han kan ordne det med sjefer og slikt! Samt at han jo vet at det ikke skjer noe unormalt i perioden vi blir borte som gjør at mannen burde være på jobb! han har også en svært fleksibel sjef, så fri er aldri et problem for ham! Er det noen av dere som har fått en slik overaskelsesreise som vil dele sine erfaringer? Jeg tror jeg personlig ville bli litt stresset av situasjonen, men mannen er en helt annen type enn meg som jeg tror kunne ha satt pris på det!! Jeg tar selvsagt imot både positive og negative opplevelser!
Leanne Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 jeg ville syntes det hadde vært herlig om noen hadde fortalt meg, at i morgen skal vi "på tur"... Men folk er forskjellige, du kjenner vel din mann best
gard Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Hei Jeg synes det hadde vært kult å bli overrasket med en tur - selv og jeg også godt liker selve forberedelsesprosessen før en reise. Men det er slik ting som han iallefall kommer til å huske i mange år fremover :-)
Noldus Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 Tusen takk for svar!! Det ble å overaske ham med reisemålet, men fortelle ham at jeg har planlagt noe for oss i det aktuelle tidsrommet =)
Gjest Fugl Fønix Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Tusen takk for svar!! Det ble å overaske ham med reisemålet, men fortelle ham at jeg har planlagt noe for oss i det aktuelle tidsrommet =) Det hadde ihvertfall jeg likt veldig godt. Da har jeg noe å glede meg til i den perioden, men det blir fortsatt spennende Kjekt å gi ham noen pekepinner på hva han burde pakke da
Noldus Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2010 Kjekt å gi ham noen pekepinner på hva han burde pakke da Ja jeg får prøve å komme med noen diskre hint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå