Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LILA_*
Skrevet

Har prøvd mange..men går alltid tilbake til body butter fra bodyshop..men disse er dyre og ikke så drøye..

Liker også den ene fra Loreal..(grønnkork-hvit flaske).

Har dere andre anbefalinger? Må gi MASSE fuktighet og gjerne være litt fet..og gjøre huden myk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For å få babyhud kan jeg anbefale å bruke saltskrubben og body lotion fra Dead Sea Spa Magik, det er hvite og blå flasker og du får kjøpt det på Vita og i noen helsekostbutikker. Saltskrubben er helt fantastisk, bare å smøre forsiktig på huden i myke sirkelbevegelser.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sverger til Biotherm sin hvite med blå streker. Jeg har supertørr hud, men ikke når jeg smører meg med denne morgen og kveld! :) Men den er ikke spesiell fet, og så er den jo dyr andre steder enn tax free... ;)

Gjest Gjest_Gjest3_*
Skrevet

vil ha en som er litt fet:)

flere tips?

takk

Skrevet
Jeg sverger til Biotherm sin hvite med blå streker. Jeg har supertørr hud, men ikke når jeg smører meg med denne morgen og kveld! :) Men den er ikke spesiell fet, og så er den jo dyr andre steder enn tax free... ;)

Slenger meg på denne! Den er kjempe god! :nigo:

Skrevet

Biotherm sin krem er jo ikke fet!

Jeg er ikke noe glad i veldig fete kremer men hvis jeg har behov for en litt rikere bodylotion så blander jeg den med litt olje ved påføring.

Skrevet

Den orange fra Biotherm er fetere enn den hvite, ellers er de ganske like. Og et body butter er jo alltids fetere enn disse igjen...

Skrevet

Om en liker litt fete produkter er Green People sitt bodybutter supert! Gir silkemyk hud, gjennomfuktet og næret... Elsk til tørre vinterlegger!

• 1 måned senere...
Skrevet

For å få babyhud kan jeg anbefale å bruke saltskrubben og body lotion fra Dead Sea Spa Magik, det er hvite og blå flasker og du får kjøpt det på Vita og i noen helsekostbutikker. Saltskrubben er helt fantastisk, bare å smøre forsiktig på huden i myke sirkelbevegelser.

jeg har også god erfaring med dead Sea magic. pleier å kjøpe det hos Vita der jeg bor. synes de er mer kompetente. salt skrubben ville jeg ikke gått god for..

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hvis jeg har veldig tørr hud bruker jeg rød apobase fra apoteket, den er veldig bra! Ellers er mine favorittkremer kun å få kjøpt utenlands. F.eks body butter fra Victoria's secret, den er veldig drøy i bruk og koster typ 5 dollar eller noe. Et annet merke som er bra er Neutrogena Norwegian formula (rart de ikke har denne i Norge).

Skrevet

Beste bodylotion jeg har prøvd (og det er mange) er den som inngår i serien til St. Tropez. Men det blir dyrt og gjøre seg avhengig av den.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes saltskrubben til dead sea spa magic er genial, som nevnt tidligere her!

Eller er NuSpa Grape Body Lotion eller Body Cream kjempegode, siste er nok best for deg TS siden du vil ha den litt fet! Beste jeg vet om, selges på vita!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg elsker de body butterene fra bodyshop :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...