Gjest jn Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 hei, vil gå ned litt i vekt, er ikke flink til å spise så ofte som det er anbefalt. Lurer derfor på om det er greit å spise frukt som mellommåltider?eller må det være noe "heavy" for at kroppen skal registrere det og øke forbrenningen? Har veldig lite peil altså...
Gjest Iril Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hva mener du med heavy? Mye frukt inneholder mye kalorier i forhold til metthetsfølelsen. Epler f.eks. er det mange som sier ikke hjelper på sulten i det hele tatt. Mens banan er bedre. Mine mellommmåltider består ofte av en pose minigulrøtter, en banan, en pære eller liknende, og det funker helt fint for meg.
Gjest Niema Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Det er bare en myte at mange måltider øker forbrenningen, så du MÅ ikke spise noe mellommåltid hvis du ikke har behov for det
Gjest ts Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 der ser dere er helt uviten..skal lese litt mer om dette når jeg får tid! Takk, gulrøtter var en god ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå