Gå til innhold

Maggie sottero kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nokon som veit kva størrelse 10 i maggie sottero kjole er i norsk størrelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var å prøvde Maggie Sottero-kjoler i helgen, og fikk beskjed om at man ikke kunne sammenligne kjolestørrelsen med vanlige klesstørrelser. Hvorfor det var sånn fikk jeg riktignok ikke med meg.

Jeg er vanligvis en 34-36, eller 8 i engelske størrelser, og prøvde en kjole i str. 10. Den var alt for stor til meg, til tross for at den hadde snøring i ryggen. Jeg bestilte kjolen min etter mål, og tørr å tippe at den vil være en 4 eller en 6.

Gjest Gjest_-Kristin_*
Skrevet
Hei.

Nokon som veit kva størrelse 10 i maggie sottero kjole er i norsk størrelse??

Tror det er størrelse 40 =)

Skrevet
Jeg var å prøvde Maggie Sottero-kjoler i helgen, og fikk beskjed om at man ikke kunne sammenligne kjolestørrelsen med vanlige klesstørrelser. Hvorfor det var sånn fikk jeg riktignok ikke med meg.

Vet heller ikke hvofor det er sånn men der jeg kjøpte kjolen min sa hun at den jeg endte opp med var str 36 og vanligvis er jeg 38-40... Siden det er snøring i ryggen er det rom for at jeg kan legge på meg/tar av meg litt;) Husker desverre ikke om den var str. 6 el 8..

Skrevet

Jeg endte opp med en i str 30!! Er en 34/36 i normale klær, så er nok et eller annet rart med maggie-str..

En 10'er blir ca str 40 :)

Skrevet

Min er str. 10, det er en 38. Jeg plerier å bruke 36/38.. Må sys inn litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...