Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei!! 3 feb slutte jeg på p-pillene (jeg hadde regelmessig mens med de)! 2. Mars testet jeg positivt for EL, og hadde en del EL slim i forbindelse med dette. Tok en graviditetestest ila helgen, men den var negativ. Føler meg heller ikke gravid, men jeg har ENDA ikke fått mensen...! det er 1 1/2 mnd siden jeg det sist (da pille mens). Legen min sa til meg i slutten av feb at jeg sikkert ville få mensen i begynnelsen av Mars, men da kom EL...Hjelp! Noen erfaringer/tanker? Jeg vet at det er sjeldent man får det til på 1 PP, men jeg skulle gjerne ha blitt gravid i neste..!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Ikke for å skuffe deg, men du kan fint ha EL- slim og positiv test uten at det skjer noen eggløsning. Det kan enkelt og greit være at kroppen din PRØVER å ha eggløsning, men ikke får det til, så da kommer det heller ingen mens. Jeg har slitt i 7 mnd med å få normal syklus etter p-pille slutt, så det kan visst ta ganske lang tid Samtidig kan det selvfølgelig være at du er gravid, men ikke har høyt nok hcg nivå enda, siden du fikk positiv EL-test 2. mars. Hvis mensen ikke kommer i løpet av uka så kan du jo teste til helga igjen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå