Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!!

3 feb slutte jeg på p-pillene (jeg hadde regelmessig mens med de)! 2. Mars testet jeg positivt for EL, og hadde en del EL slim i forbindelse med dette. Tok en graviditetestest ila helgen, men den var negativ. Føler meg heller ikke gravid, men jeg har ENDA ikke fått mensen...! det er 1 1/2 mnd siden jeg det sist (da pille mens). Legen min sa til meg i slutten av feb at jeg sikkert ville få mensen i begynnelsen av Mars, men da kom EL...Hjelp!

Noen erfaringer/tanker? Jeg vet at det er sjeldent man får det til på 1 PP, men jeg skulle gjerne ha blitt gravid i neste..!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men du kan fint ha EL- slim og positiv test uten at det skjer noen eggløsning. Det kan enkelt og greit være at kroppen din PRØVER å ha eggløsning, men ikke får det til, så da kommer det heller ingen mens. Jeg har slitt i 7 mnd med å få normal syklus etter p-pille slutt, så det kan visst ta ganske lang tid :sjenert: Samtidig kan det selvfølgelig være at du er gravid, men ikke har høyt nok hcg nivå enda, siden du fikk positiv EL-test 2. mars. Hvis mensen ikke kommer i løpet av uka så kan du jo teste til helga igjen :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...