Mathias-67 Skrevet 15. mars 2010 #1 Del Skrevet 15. mars 2010 Satt på flybussen for et par uker siden, og kom i snakk med en kvinnelig medpassasjer. Vær og vind og reisemål var alt vi snakket om, men telefon-nr ble utvekslet. Forsåvidt søt jente, men ikke min type. For høflighets skyld sendte jeg en sms på daen i går, og lurte på hvordan ferien hennes hadde vært. Jeg fikk "ok, veldig bra" tilbake, og regnet da med at vi holdt oss på det nivået. STOR var derfor overraskelsen, da jeg 3 min etterpå fikk mms, helfigur, netto, og "jeg venter...." som bildetekst. Er det jeg som er så utrolig sjarmerende (i forhold til en gnu, ja), eller er damen ikke helt ved sine fulle 4,5? Skulle ønske det var det første, men heller mer mot det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #2 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Vet ikke om dette er normalt, men jeg ville aldri gjort noe sånt Du får satse på at det var det første og ta det som et kompliment Endret 15. mars 2010 av Iza'bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. mars 2010 #3 Del Skrevet 15. mars 2010 Er det jeg som er så utrolig sjarmerende (i forhold til en gnu, ja), eller er damen ikke helt ved sine fulle 4,5? Skulle ønske det var det første, men heller mer mot det siste. Tror ikke damer generellt er så vant til at menn som ikke er interessert gir fra seg telefonnummer og sender sms Dog, heller nok en smule mot din andre forklaring også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 15. mars 2010 #4 Del Skrevet 15. mars 2010 LOL, kanskje hun sendte til feil nummer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 15. mars 2010 #5 Del Skrevet 15. mars 2010 Feil nummer eller ikke helt frisk i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 15. mars 2010 #6 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvis hun ikke er din type burde du aldri sendt sms, gir ut helt feil signaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #7 Del Skrevet 15. mars 2010 Høres ut som at den ble feilsendt. Sikkert fort gjort hvis man ikke er av den forsiktige typen og har alle verdens folk som kontakter på tlfen. På den annen side så finnes det utrolig mange merkelige mennesker som er mer eller mindre gale i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 15. mars 2010 #8 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg ville trodd den var feilsendt, og jeg er veeeeldig spent på hva du svarte henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #9 Del Skrevet 15. mars 2010 Hun tok vel det at du gav nr ditt og sendte sms som et klart signal på interesse fra din side, det hadde hvertfall jeg gjort. Jeg hadde aldri sendt nakenbilde så raskt, men noen er jo mer frempå Og mange tror gutter bare setter stor pris på slike mms, uansett. Du må nok være litt klarere med signalene du sender;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 15. mars 2010 #10 Del Skrevet 15. mars 2010 Åh, hun hadde vært på ferie, ja? Kanskje hun bare skulle vise fram brunfargen sin? Hadde hun skille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #11 Del Skrevet 16. mars 2010 Satt på flybussen for et par uker siden, og kom i snakk med en kvinnelig medpassasjer. Vær og vind og reisemål var alt vi snakket om, men telefon-nr ble utvekslet. Forsåvidt søt jente, men ikke min type. For høflighets skyld sendte jeg en sms på daen i går, og lurte på hvordan ferien hennes hadde vært. Jeg fikk "ok, veldig bra" tilbake, og regnet da med at vi holdt oss på det nivået. STOR var derfor overraskelsen, da jeg 3 min etterpå fikk mms, helfigur, netto, og "jeg venter...." som bildetekst. Er det jeg som er så utrolig sjarmerende (i forhold til en gnu, ja), eller er damen ikke helt ved sine fulle 4,5? Skulle ønske det var det første, men heller mer mot det siste. ER DET DEG, TOR MED HAMMEREN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #12 Del Skrevet 16. mars 2010 Hadde aldri i livet turt å sende noe slikt til MANNEN min engang jeg! Der har du en mulig kaninkoker altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 16. mars 2010 #13 Del Skrevet 16. mars 2010 Du er nok en sjarmør skal du se Vel? Svarte du kvinnemennesket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. mars 2010 #14 Del Skrevet 17. mars 2010 Åh, hun hadde vært på ferie, ja? Kanskje hun bare skulle vise fram brunfargen sin? Hadde hun skille? Åh Snipe-baby, nå lo jeg så jeg fikk kaffe ut av nesa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #15 Del Skrevet 17. mars 2010 Hadde nok egentlig tenkt feilsendt! Men hun trenger ikke være skrudd i hodet om den var riktig sendt. Vi innbilske kvinner tror vi har sjangs når man utveksler nr og får en sms av en mann. I tillegg tror vi at vi kan få alle menn med veldig direkte metoder fordi alle menn takker ja til sex, alltid. Har satt det på spissen nå, og selv ei direkte dame som meg tester vannet litt før nakenbildene kommer, men det er faktisk ikke så vanvittig å gjøre noe sånt. Lite å tape, lav terskel å sende sms, er lett ganske mange menn som hadde blitt glade og svart ja takk. Hva svarte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #16 Del Skrevet 17. mars 2010 Hadde nok egentlig tenkt feilsendt! Men hun trenger ikke være skrudd i hodet om den var riktig sendt. Vi innbilske kvinner tror vi har sjangs når man utveksler nr og får en sms av en mann. I tillegg tror vi at vi kan få alle menn med veldig direkte metoder fordi alle menn takker ja til sex, alltid. Har satt det på spissen nå, og selv ei direkte dame som meg tester vannet litt før nakenbildene kommer, men det er faktisk ikke så vanvittig å gjøre noe sånt. Lite å tape, lav terskel å sende sms, er lett ganske mange menn som hadde blitt glade og svart ja takk. Hva svarte du? Spissformulert eller ikke: går dere virkelig rundt og tror dette?? Er det derfor dere takler avslag så utrolig dårlig også da, bare stirrer vantro på typen som om tyngdekraften plutselig hadde sluttet å virke og hele verden ble snudd på hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #17 Del Skrevet 17. mars 2010 Spissformulert eller ikke: går dere virkelig rundt og tror dette?? Er det derfor dere takler avslag så utrolig dårlig også da, bare stirrer vantro på typen som om tyngdekraften plutselig hadde sluttet å virke og hele verden ble snudd på hodet? Tja, de fleste vil vel ikke tro de kan få alle, men lese noen signaler før de setter inn støtet. Blir man avvist da så kommer hakesleppet pga alvorlige feilkalkulasjoner. Vil tro hun dama ts sikter til også har gjort en vurdering, men det er jo mulig hun bare tar veldig lett på sjekking og spiller hardt og hasardiøst og går all in uten å sjekke kortene først. Da regner jeg med hun kan ta et avslag og, det hører jo med når man gambler såpass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #18 Del Skrevet 17. mars 2010 Tja, de fleste vil vel ikke tro de kan få alle, men lese noen signaler før de setter inn støtet. Blir man avvist da så kommer hakesleppet pga alvorlige feilkalkulasjoner. Vil tro hun dama ts sikter til også har gjort en vurdering, men det er jo mulig hun bare tar veldig lett på sjekking og spiller hardt og hasardiøst og går all in uten å sjekke kortene først. Da regner jeg med hun kan ta et avslag og, det hører jo med når man gambler såpass. Jeg spør også fordi tanken er så til de grader fremmed fra sånn jeg tenker. Nå er jeg mann da, og er opportunistens rake motsetning. Jeg tror aldri jeg har sjans på noen, og det spiller fint liten rolle om blikk sendes i min retning eller ikke. Interessant å konstatere at folk lever i totalt forskjellige verdener, som tilfellet er med den dama ts omtalte. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #19 Del Skrevet 17. mars 2010 Spissformulert eller ikke: går dere virkelig rundt og tror dette?? Er det derfor dere takler avslag så utrolig dårlig også da, bare stirrer vantro på typen som om tyngdekraften plutselig hadde sluttet å virke og hele verden ble snudd på hodet? Det er et problem at så mange mannfolk er på desperat jakt etter fitte. Dette medfører at mange jenter/kvinner får et helt urealistisk bilde av hvor attraktive de egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #20 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg spør også fordi tanken er så til de grader fremmed fra sånn jeg tenker. Nå er jeg mann da, og er opportunistens rake motsetning. Jeg tror aldri jeg har sjans på noen, og det spiller fint liten rolle om blikk sendes i min retning eller ikke. Interessant å konstatere at folk lever i totalt forskjellige verdener, som tilfellet er med den dama ts omtalte. Virkelig. Er det en så ille innstilling å ha da? Skal man sjekke opp så er det ikke så dumt å gå inn med tanken "dette fikser jeg", selvsikkerhet er jo tiltrekkende - noen ganger til og med når det sklir litt over til arroganse. I tillegg må det jo være en bedre følelse å tro/innbille seg at man har sjangs enn å forvente nederlag. Til gjest over så ser jeg ærlig talt ikke problemet med at noen kvinner tror de er mer attraktive enn det (du mener) de er. Plages du mye av pågående damer? Er det bedre hvis alle tror de ikke har sjangs på noen som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå