Gå til innhold

Hvor går grensen mellom sunn og usunn flørting-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sjokolade_*
Skrevet

Mange sier at det bare er sunt å flørte, men hvor går grensen? Hva er sunn og usunn flørting for deg? Hjelp meg forstå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Mange sier at det bare er sunt å flørte, men hvor går grensen? Hva er sunn og usunn flørting for deg? Hjelp meg forstå.

Vanskelig å lage en definisjon der, går mest på skjønn og situasjon osv. Og må det gå en grense? ;) Jeg går utifra at du mener flørting om man er i et forhold, og da går grensen når det blir en oppfordring eller innledning til noe mer.

Sunn flørting er når begge går fra det med et smil om munnen, men begge vet og er tilfreds med at det ikke var noe mer. Usunt er å løpe rundt og gi folk falske forhåpninger.

Skrevet

Fins ikke sunn flørting om man er i et forhold. Det er min grense. Det går an å være hyggelig uten å flørte.

Skrevet
Vanskelig å lage en definisjon der, går mest på skjønn og situasjon osv. Og må det gå en grense? ;) Jeg går utifra at du mener flørting om man er i et forhold, og da går grensen når det blir en oppfordring eller innledning til noe mer.

Sunn flørting er når begge går fra det med et smil om munnen, men begge vet og er tilfreds med at det ikke var noe mer. Usunt er å løpe rundt og gi folk falske forhåpninger.

Må si meg enig med denne!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det kommer vel helt og holdent an på paret og deres forskjellige grenser og "smerteterskel".

Skrevet

Jeg vil kalle det usunn flørting i det du gjør noe du ikke kan fortelle partneren din om uten at det blir ubehagelig.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Mange gode svar her

Selv ser jeg ikke noe poeng i å flørte med andre damer, iom at jeg deler mitt univers med verdens fineste menneske. Derfor synes jeg også at flørt er noe som stadfester en mangel på noe i livet. Flørt er ikke greit for meg, men andre må gjøre det de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...