Gjest Gjest_tia_* Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Vil bare fortelle om min søte kanin:) Hun er så nydelig. Hun følger etter meg hvor enn jeg går. Noen ganger hopper hun opp i senga mens jeg sover og stirrer på meg til jeg våkner. og når jeg våkner slikker hun meg fort i ansiktet og da mest på nesen. Når jeg prater til henne sitter hun stille og ser på meg helt til jeg er ferdig. Når jeg skal ut står hun foran døra og vil ikke at jeg skal forbi. Og når jeg kommer hjem hopper hun ut av buret og løper bort til meg. Hun har også lært seg å gå på do. Hun har en liten kasse i buret som hun går på do i (lett for mg, llr hva?). Det eneste problemet er at hun kan noen ganger tisse i senga mi? dette gjør hun ik ellers i huset, ikke engang i buret sitt bortsett fra dokassen. er det mulig å gjøre no med dette? eller få den til å forstå at det er galt?
MissMas Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Det kan være markering. Er kaninen din kastrert? Hvis ikke, så kan det hjelpe å kastrere den Virker som om dere har et godt forhold.
Gjest Gjest_tia_* Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Hun er ikke kastert nei. Hun er 6 mnd nå, så kanskje det er tidlig? Ja det kan godt hende at det er markering hun gjør. Hun gjør det i alle sengene, men ikke i sofaene :klø: Hun elsker å ligge i senga. Jeg vil jo at hun skal få lov til det, men litt vanskelig å la henne når hun tisser etter et kvarter:(
Siiw Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Oi så søt da:-) Har chinchilla jeg da:P og han gjør akuratt det samme!! han er ikke like flink til og gå på do i buret han har faste plasser i huset:o (takk og lov for tørr møkk), MEN i hvertfall- han tisser i sengene han har mulighet til;( så det blir noen turer med skurefilla! ellers tisser han kun i buret... Så det må være noe markering?
Gjest Gjest_tia_* Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 så søt:) Ja det er akkurat som kaninen min, kun i buret og i senga. rart. Tror de prøver å "eie" senga siden de er så glad i den. :gjeiper:
Rødtoppen86 Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Åhhh, hørtes ut som kaninen jeg hadde før =) Den var helt lik, tisset gjerne i sofahjørnene *grrr* men ingen andre plass og var svært så renslig i buret sitt. Helt tilfeldig laget jeg en pappeske med papirstrimler i som kaninen kunne leke seg med, og gleden var stor da kaninen min begynte å bruke kassen som toalett Den kassen ble kaninens favorittplass hvor den kunne sitte i timesvis å leke med strimlene og gå på do.
*Numi* Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Åhhh, hørtes ut som kaninen jeg hadde før =) Den var helt lik, tisset gjerne i sofahjørnene *grrr* men ingen andre plass og var svært så renslig i buret sitt. Helt tilfeldig laget jeg en pappeske med papirstrimler i som kaninen kunne leke seg med, og gleden var stor da kaninen min begynte å bruke kassen som toalett Den kassen ble kaninens favorittplass hvor den kunne sitte i timesvis å leke med strimlene og gå på do. Hmm.. Det har jeg lurt litt på som 2. ganger kanineier. Spiste virkelig ikke kaninen din opp papirstrimlene? Det hadde mine gjort, tror jeg.
Rødtoppen86 Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Man skulle tro det ja , men kaninen min fant ut at det var myyye morsommere å kaste papirstrimlene rundt omkring. Gjerne rive dem i fillebiter, men ikke spise dem, så det var jo flott. Den styrte svært med å legge strimlene på riktig plass i esken, nesten så den hadde en plan for hvordan de skulle ligge
Gjest Gjest_tia_* Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Akkurat det med papirstrimler ville nok Tia(kaninen min) spist dem opp:p jeg hadde lagt noen regninger ned på gulvet som jeg hadde betalt og da kom Tia og spiste den:S og den har spist endel blader og sånt.Hun elsker å tygge all papir og papp hun kommer bort i. Heldigvis gjør hun ikke dette med tinga mine:p
MissMas Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 Nei, du kan kastrere den nå Hvis du gjør det, blir det nok enda bedre for kaninen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå