Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest frk.lct
Skrevet

Det er bare en ting jeg lurer på.

for lenge siden da jeg begynte og ta sol merket jeg noen pigmentflekker som begynte og komme på kroppen min. tenkte ikke noe over at det var solariumet, men da jeg fant ut at det kom hver gang jeg hadde tatt sol sluttet jeg. nå tar jeg aldri mer solarium, men det betyr ikke at flekkene er borte, og det er ikke særlig vakkert heller. har dere noen råd eller noe som kan hjelpe mot å få vekk dette? kom over noe i et blad idag som het "md formulations" noen som har prøvd dette? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
noe som kan hjelpe mot å få vekk dette? kom over noe i et blad idag som het "md formulations" noen som har prøvd dette? :)

det er visst et veldig bra merke, jeg har bestilt "md face and body scrub" fra ebay (prøv også prettyskin4less.com) som jeg gleder meg veldig til:) Har hørt masse skryt av den:) høres ut som en slik scrub et par ganger i uken kan hjelpe huden din med å få vekk p-flekker og jevne ut. pass på å tilføre fukt etterpå:)

lykke til:)

Gjest frk.lct
Skrevet
det er visst et veldig bra merke, jeg har bestilt "md face and body scrub" fra ebay (prøv også prettyskin4less.com) som jeg gleder meg veldig til:) Har hørt masse skryt av den:) høres ut som en slik scrub et par ganger i uken kan hjelpe huden din med å få vekk p-flekker og jevne ut. pass på å tilføre fukt etterpå:)

lykke til:)

okei, tusen takk :-) da tenker jeg at jeg skal bestille det med en gang og prøve det ut. så får jeg håpe at det virker.

Gjest Gjest
Skrevet
okei, tusen takk :-) da tenker jeg at jeg skal bestille det med en gang og prøve det ut. så får jeg håpe at det virker.

Gå heller til en hudpleier som selger MD og få et startkit som et tilpasset din hud og ditt problem. Det koster ikke så mye, og så ser du hva du trenger og bestiller i større størrelser på nett etterhvert. Denne skrubben som nevnt over vil neppe gjøre så mye alene. I tillegg er det viktig å være klar over at MD-produktene vil gjøre huden din mer sensitiv mot sol, må man må bruke hudkrem med høy solfaktor hver dag.

Skrevet

Jeg tror heller ikke kun denne skrubben fikser problemet alene. Bruk den sammen med et egnet serum og høy solfaktor hver dag så bedrer det seg. Pigmentflekker sitter dypt nede i huden og vi snakker om mange mnd før de blir svakere. Soling er selvfølgelig ikke lurt ;)

Skrevet

Spesielt når det gjelder Vit-A-Plus-serien deres må du bruke solfaktor! Den inneholder mye A-vitamin, noe som frarådes om du er mye ute i solen. Altså en serie til vinterbruk eller nattbruk. Huden kan bli veldig følsom mot sol av disse produktene, og kan forårsake ujevnheter hvis du utsetter deg for mye sol. Men produktene skal absolutt hjelpe! Anbefales også å ta turen innom en salong som kan guide deg, evnt også syrepenslinger i salong for en virkelig effekt i tillegg til produktene hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...