Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er en jente på 18 år. Jeg er gjennomsnittelig høy og slank. Men har et veldig stort problem, jeg har alltid vært aktiv, spilt håndball, fotball, drevet med turn. Jeg trener flere ganger i uken og går ellers veldig mye i hverdagen. Problemet er bare det at uansett hvor mye jeg trener eller hvor sunt jeg spiser (jeg er veldig nøye med kostholdet mitt) så blir ikke hoftene mine slankere. Jeg har ganske mye fett på hoftene mine, type "love handles" og det ser så ufattelig dumt ut fordi jeg er ellers veldig slank. Og uansett hva jeg gjør så forblir fettet på hoftene. Noen som har noen nyttige tips til hvordan å få trent vekk dette fettet? Jeg har lenge vurdert å prøve den 30 days som går på hoftene, noen som har prøvd den? Jeg er omtrent aldri på stranda om sommeren og går aldri i tettsittende kjoler osv. Alltid når jeg kjøper klær så må jeg hele tiden fokusere på at hoftene blir "gjemt" vekk. Og dette er veldig kjedelig å ha det sånn i en alder av bare 18.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 punktslanking går dessverre ikke ann. Det kan være at du har flere fettceller/reservoarier akkurat der på hoftene, ved fettsuging vil disse forsvinne og ikke komme tilbake såfremt du holder vekten.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hofter er pent og kvinnelig. Med mindre vi snakker om en forskjell på titalls cm. er dette noe du burde lære å akseptere. Punktslanking funker ikke.
Gjest hogwash Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er omtrent aldri på stranda om sommeren og går aldri i tettsittende kjoler osv. Alltid når jeg kjøper klær så må jeg hele tiden fokusere på at hoftene blir "gjemt" vekk. Og dette er veldig kjedelig å ha det sånn i en alder av bare 18. Prøv å husk at du sikkert ser det mye bedre selv enn hva alle andre gjør!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Prøv å husk at du sikkert ser det mye bedre selv enn hva alle andre gjør! Tusen takk for svar! Det verste at det er ikke bare jeg som legger så godt merke til det, jeg hører det hele tiden! Jeg har selv hørt andre omtale meg som "hun med de store hoftene". Menmen, jeg får vel bare prøve å leve med det.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Jeg syntes også at jeg hadde brede hofter og lår, men det er sånn vi kvinner er! En venninne av meg hadde masse komplekser for rumpa si da hun var tenåring, hun syntes den var altfor stor. Flere gutter kommenterte den og hun følte seg ukomfortabel med det. Helt til hun skjønte at de faktisk tente på det! Det er mange gutter som drømmer om brede hofter og store rumper, de vet ikke om noe bedre. Hvorfor tror du hoftene/rumpa til Jennifer Lopez har vært så mye omtalt og hvorfor kler hun seg slik at den synes mest mulig? En dag vil du møte en gutt som vil like ingenting bedre enn å ta et godt tak i hoftene dine og ha sinnsykt deilig sex med deg... Helt sant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå