Gå til innhold

Bare Oslo-folk på Sukker?

Anbefalte innlegg

Gjest Grygirl
Skrevet

Etter en stund på sukker har jeg registert at ca 90% av alle som tar kontakt med meg er fra Oslo. Og det er litt deprimerende iom at jeg bor på andre siden av landet.

Er det noen her, som ikke er fra Oslo og omegn, som har opplevd suksess på Sukker?

Jeg kan telle på en hånd hvor mange aktuelle det er fra mitt fylke på Sukker:(

Mon tro om må flytte østover:p

Evnt. tips til andre nettdating-steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver og dater en fyr nå fra sukker, og det er virkelig goood match der :) Og bare så det er nevnt, så er ingen av oss fra Oslo heller. Men ja, det er jo selvsagt flere fra Oslo siden det er så mange folk som bor der. Samme med Bergen og Trondheim. Det kan jo være flere grunner til at det er flere registerte fra storbyene. Blant annet at folk er mer ensomme der og at folk fra mindre plasser synes det er rart å registere seg for å bli igjenkjent, foreks.

Gjest Grygirl
Skrevet

Så koselig:)

Jeg er ikke fra en småplass, men en "stor"by på lik linje som f.eks Bergen, men likevel er nesten alle aktuelle fra Oslo. Og standaren på Oslo-guttene er mye høyere enn de andre, hvis man skal gå på utseende. Virker som om det er litt mer kultur for nettdating der, det er ikke bare de "stygge, desperate" som benytter seg av slike sider, men helt vanlige folk.

Skrevet

Det har jeg også lagt merke til. Mye høyere standard på Osloguttene, men gud bedre.. Det finnes da vel noen go'biter innimellom blant desperate og mindre pene gutter også. Som f.eks min gutt :)

Gjest Hildegunn T.O
Skrevet
Etter en stund på sukker har jeg registert at ca 90% av alle som tar kontakt med meg er fra Oslo. Og det er litt deprimerende iom at jeg bor på andre siden av landet.

Er det noen her, som ikke er fra Oslo og omegn, som har opplevd suksess på Sukker?

Jeg kan telle på en hånd hvor mange aktuelle det er fra mitt fylke på Sukker:(

Mon tro om må flytte østover:p

Evnt. tips til andre nettdating-steder?

østlandet og sozialstne der som ødeleger for de skapende delene av landet tar mer og mer over på alle arenaer. Resten av landet er neglisert og har en u-lands standard!!1

Følg med!

Gjest Grygirl
Skrevet

Godt å høre at noen har funnet en godbit der hvertfall;)

Er dere betalende medlemmer foressten?

Jeg er ikke det, men vurderer bli det. Tørr ikke ta kontakt selv likevel, men muligens flere av de som ikke er betalende kan ta kontakt da.. Deres erfaringer?

Gjest navnelapp
Skrevet
østlandet og sozialstne der som ødeleger for de skapende delene av landet tar mer og mer over på alle arenaer. Resten av landet er neglisert og har en u-lands standard!!1

Følg med!

:skratte::popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet
Godt å høre at noen har funnet en godbit der hvertfall;)

Er dere betalende medlemmer foressten?

Jeg er ikke det, men vurderer bli det. Tørr ikke ta kontakt selv likevel, men muligens flere av de som ikke er betalende kan ta kontakt da.. Deres erfaringer?

Vil du har en mann som er så gjerrig at han ikke betaler noen skarve hundrelapper for å finne kvinnen i sitt liv?

Gjest luremegpå
Skrevet

Hei!

Jeg synes også det var mange fra oslo, men det er faktisk endel fra vestlandet også;) Han jeg er sammen med er fra Sørlandet, men merker at der dessverre er få der.

Men har flere kompisser som er på sukker som er fra vestlandet.

Den som leter, den finner:) :)

Gjest Grygirl
Skrevet
Vil du har en mann som er så gjerrig at han ikke betaler noen skarve hundrelapper for å finne kvinnen i sitt liv?

Nei, men for å snu på flisa; jeg betaler ikke. Det er ikke fordi jeg er gjerrig, men fordi jeg forventer at gutta tar kontakt og at jeg får nok brev pga bildet mitt (det får jeg for så vidt og, men ikke av noen i området mitt som jeg vil ha)

Traff en fyr som ble supermedlem kun fordi han ville skrive til meg, det var sjamerende og jeg traff han også:) Men de fleste gidder ikke bruke noen hundre kr just in case jeg er noe å satse på. Hva om de ikke får svar i det hele tatt liksom:p

Og nå skal jeg si noe som høres veldig overfladisk og kynisk ut, men som alikevel ofte er sant; de peneste trenger ikke betale for å få respons på sånne sider. Det er i mange tilfeller (så klart unntak!) de "stygge og desperate" som betaler i dyre dommer for å bli supermedlem. Og jeg vil ha de pene. Brutal sannhet.

Sånn sett føler jeg man blir litt stemplet idet man betaler:s

Gjest Grygirl
Skrevet
Hei!

Jeg synes også det var mange fra oslo, men det er faktisk endel fra vestlandet også;) Han jeg er sammen med er fra Sørlandet, men merker at der dessverre er få der.

Men har flere kompisser som er på sukker som er fra vestlandet.

Den som leter, den finner:) :)

Jeg er fra Vestlandet:) Er en del, men få med utseende over middels ift Oslo-guttene.

Men ja, jeg skal lete;) Send over en av kompisene dine:D :P

Gjest luremegpå
Skrevet
Jeg er fra Vestlandet:) Er en del, men få med utseende over middels ift Oslo-guttene.

Men ja, jeg skal lete;) Send over en av kompisene dine:D :P

Hehe, ja men det kommer nok veldig ann på da..Før så jeg meg blind meg på utseende, var ganske bestemt på min stil. Nå ser jeg at sjarmen overgår alt, da blir utseende flott pga personlighet:)

Føler vel de fleste vestlandsguttene er i alder 27-30 i vestlandsområdet inne på sukker.

Men jeg ble funnet, så u never know da:) Vært der inne lenge da?

Gjest Grygirl
Skrevet
Hehe, ja men det kommer nok veldig ann på da..Før så jeg meg blind meg på utseende, var ganske bestemt på min stil. Nå ser jeg at sjarmen overgår alt, da blir utseende flott pga personlighet:)

Føler vel de fleste vestlandsguttene er i alder 27-30 i vestlandsområdet inne på sukker.

Men jeg ble funnet, så u never know da:) Vært der inne lenge da?

Jeg henger meg også opp i utseende, innrømmer det. Vil liksom ikke date en fyr jeg ikke syns er attraktiv. IRL blir jeg lett sjamert av "stygge" med fin personlighet, men på nettet luker jeg altfor lett bort de med et utseende som ikke er bra nok...

Selv er jeg rett over 20, merker de fleste er litt eldre enn meg ja.

Vært der siden desember, vet ikke om det regnes som lenge eller ei:p

Gjest Gjest
Skrevet
Og nå skal jeg si noe som høres veldig overfladisk og kynisk ut, men som alikevel ofte er sant; de peneste trenger ikke betale for å få respons på sånne sider. Det er i mange tilfeller (så klart unntak!) de "stygge og desperate" som betaler i dyre dommer for å bli supermedlem. Og jeg vil ha de pene. Brutal sannhet.

Sånn sett føler jeg man blir litt stemplet idet man betaler:s

Ha ha! Du har tenkt mye gjennom denne filosofien, skjønner jeg. Vel, dere pene får bare la være å betale da. Så får dere kose dere med alle de stygge som tar kontakt med dere. :)

Selv betaler jeg ikke fordi jeg er jente. Det er litt det samme som at jeg heller ikke betaler hele restaurantregningen når jeg er på date. Hvis en mann ikke betaler medlemskapet selv på Sukker, er han ikke verd det, tenker jeg. Det er lite gentlemansaktig å overlate betalingen til dama.

Gjest Grygirl
Skrevet
Ha ha! Du har tenkt mye gjennom denne filosofien, skjønner jeg. Vel, dere pene får bare la være å betale da. Så får dere kose dere med alle de stygge som tar kontakt med dere. :)

Selv betaler jeg ikke fordi jeg er jente. Det er litt det samme som at jeg heller ikke betaler hele restaurantregningen når jeg er på date. Hvis en mann ikke betaler medlemskapet selv på Sukker, er han ikke verd det, tenker jeg. Det er lite gentlemansaktig å overlate betalingen til dama.

Det er ikke bare stygge som betaler, men skal man generalisere veldig så..

På en måte er jeg enig med deg:) Og skal man trekke den lengre, kan man kanskje anta at guttene som ikke gidder betale er arrogante fyrer som forventer jentene skal løpe etter dem og som i lengden ikke er noe seriøst å satse på.

Dra Visakortet eller ikke, that's the question:p

Betaler uansett for 1 mnd bare for å teste. Håper ikke sukker er sånn eviglangt abbonomang som er umulig å komme seg utav -,-

Gjest Gjest
Skrevet
Og skal man trekke den lengre, kan man kanskje anta at guttene som ikke gidder betale er arrogante fyrer som forventer jentene skal løpe etter dem og som i lengden ikke er noe seriøst å satse på.

Man kan lure på om de innbiller seg det, ja. Og jeg løper ikke etter gutter. :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...