-littleme- Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jeg er 15 år og har lyst på en vibrator og vaginalkuler. Jeg har sett at de har dette på http://www.6toyz.no Er det noen som har handlet der før og vet hvor fort pakken kommer og om det funker bra å handle der. Kan jeg handle der selv om jeg bare er 15, snart 16. Endret 14. mars 2010 av -littleme-
Gjest mann30 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg regner med at de sender pakken diskret embalert med et annet navn på lappen. Erotikknett.no har bare E-Nett som avsender f.eks. Er ikke aldersgrense på sexleketøy
Auri Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Såvidt jeg kan se så har de mulighet for å sende i postoppkrav. Har selv handlet derfra og de sender totalt diskré, i pappeske med et annet anonymt firmanavn. Såvidt jeg husker kom pakken min i løpet av en ukes tid Er som mann30 sier ingen aldersgrense på leketøy!
malmklang Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 De sender som postoppkrav, og det går lett som en lek. Bestill, og betal på posten når pakken kommer. Du kan også få "pakkelappen" per SMS i stedet for fysisk i posten, så du slipper spørsmål fra hjemmet (regner med det kunne blitt kleint).
-littleme- Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer/lykke til eller noe sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå