Lisa :-) Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 http://www.maccosmetics.com/whats_new/coll...GORY_ID=CAT2187 Hun som er til venstre på det store bildet, kan man sminke seg til sånne øyenvipper (i såfall hvordan? :-)) eller er det falske vipper?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 For meg ser det ut som om hun har maaange punktvipper.
Lisa :-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 For meg ser det ut som om hun har maaange punktvipper. Betyr det løsvipper...? Jeg er ganske ny i sminkeverden skjønner du
Lilandry Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jepp, er nok det og litt photoshop. Punktvipper er genialt om man vil ha mest lengre vipper i ytterkant, dessuten er de enkle å sette på.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Betyr det løsvipper...? Jeg er ganske ny i sminkeverden skjønner du Jepp:) Men puktvipper er ikke en slik lang remse som løsvipper ofte er.
Lisa :-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2010 Jepp:) Men puktvipper er ikke en slik lang remse som løsvipper ofte er. takk for svar! Er det noen som har en link så jeg kanse hvordan punktvipper fungerer? Eller en nettbutikk hvor man får kjøpt det?
Skosåle Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 takk for svar! Er det noen som har en link så jeg kanse hvordan punktvipper fungerer? Eller en nettbutikk hvor man får kjøpt det? Her er en video som viser hvordan man bruker det
Lisa :-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2010 Her er en video som viser hvordan man bruker det Flott!! Takk! Det må jeg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå