marlynita Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Siden det nå er slik at alle må ha elektronisk visum for å reise til USA, lurer jeg bare på om noen vet hvor lenge et slikt visum varer? Jeg var i USA senest i fjor sommer, og skaffet meg elektronisk visum da. I sommer skal jeg til USA igjen og lurer på om jeg må ordne dette på nytt eller om jeg ikke trenger å gjøre noe siden jeg ordnet det i fjor.. Håper noen har litt peiling på dette..
Darkannie Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Trenger vel ikke visum om du ikke skal være lenger enn 3 mnd...?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Siden det nå er slik at alle må ha elektronisk visum for å reise til USA, lurer jeg bare på om noen vet hvor lenge et slikt visum varer? Jeg var i USA senest i fjor sommer, og skaffet meg elektronisk visum da. I sommer skal jeg til USA igjen og lurer på om jeg må ordne dette på nytt eller om jeg ikke trenger å gjøre noe siden jeg ordnet det i fjor.. Håper noen har litt peiling på dette.. Det varer i to år. Du trener ikke et nytt dersom du registrerte deg i sommer.
Gjest Maxtor Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jupp, 2 år. Om du logger den inn på siden du fikk den, så står det dato når den går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå