Gjest lilletroll Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 I dag kom to flotte jenter på 12 år på døren min, og spurte om de fikk passe datteren min på to år en liten stund. Disse har ikke passet datteren min før, det er to nabojenter, men jeg kjenner til dem, og vet at dette er skikkelige og ordentlige jenter som er voksne for alderen og ansvarsbevisste. Og ikke minst kjenner jeg mødrene deres, og vet at de er to at de flotteste mammaene jeg vet om!! Derfor lot jeg datteren min følge med dem. Det jeg egentlig lurer på er om dere har noen formening om de kanskje forventet betaling for dette? De spurte samtidig om de kanskje kunne passe henne ved senere anledninger også, og det er jo kjempefint for meg de dagene jeg trenger barnevakt (noe som er VELDIG sjelden, forøvrig) å vite at jeg har noen i nærheten jeg kan spørre, men hva med de dagene de selv kommer og spør om å få ta henne med, skal de ha betaling da, også? Og i såfall hvor mye?? Hvor mye betaler dere for å ha barnevakt?"trillepike"?Bør jeg spørre mammaene om hva de tenker om saken? Takknemlig for alle svar!!
dana Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Heisann. Har selv en trillepike til mi jente på fire år. Denne trillepiken er 15 år og får 25 kr timen, men når hun begynte var hun 12 og fikk 20 kr. Vansklig å si hvor mye som er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå