Sofasliter Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hei, Vi er en familie på 5 som skal 14 dager til Athitos i sommer. Noen som vet om det finnes et myntvaskeri i nærheten? Endret 14. mars 2010 av Sofasliter
Bestee Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Er ikke helt sikker på hva du mener, men dersom det er minibank/bank du mener så finnes det i Kallithea som ligger ca 2 km fra Athytos. Nå er det noen år siden jeg var der sist, så det er jo godt mulig de har fått det i Athytos også. Uansett så veksler de i hvert fall på Lilleput sitt kontor der. Hvilket hotell skal dere bo på? Uansett kan jeg love deg en helt fantastisk ferie! Athytos er definitivt min favoritt i Hellas. Dere kommer til å storkose dere alle sammen, store som små. Jeg vil også! Bare å spørre om det er noe mer du lurer på.
Sofasliter Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Takk for svar og tips om minibank, men jeg mente et sted jeg kan vaske klær - ser for meg at det kan være greit å ha muligheten... Vi gleder oss veldig - skal på Zeus.
Bestee Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Å ja.. He he.. Nå forstår jeg.. Nei, de har nok ikke det der, og tror ikke det finnes i nærheten heller dessverre.. Jeg pleier alltid å ta med meg Biotex til syden. De selges i "porsjonsposer". Man bare legger klærne i bløt i vasken og heller en pose oppi. Det er faktisk ganske genialt. Ikke tar det noe plass i kofferten heller. Zeus har en kjempe fin beliggenhet, tror jeg kommer til å velge det neste gang vi drar. Endret 14. mars 2010 av Bestee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå