Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per i dag har jeg brukt Dermalogica en stund (special cleansing gel, multi active toner og active moist). Fikk tips om at Decleor har mer aktive ingredienser som funker bedre for å få bort sorte prikker og tilføre nok fukt til min hud (har fet og fuktfattig hud). Hvilket produkt bør jeg bytte ut først? (rens, toner eller fuktighetskrem?) Har ikke råd til å bytte ut alt samtidig, så.. Hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Per i dag har jeg brukt Dermalogica en stund (special cleansing gel, multi active toner og active moist). Fikk tips om at Decleor har mer aktive ingredienser som funker bedre for å få bort sorte prikker og tilføre nok fukt til min hud (har fet og fuktfattig hud). Hvilket produkt bør jeg bytte ut først? (rens, toner eller fuktighetskrem?) Har ikke råd til å bytte ut alt samtidig, så.. Hehe :)

Jeg ville byttet ut fuktighetskremen først. Anbefaler Hydra Floral Cream. Jeg har samme hudtype som deg! :)

Skrevet

Har samme hud som deg og synes det er veldig vanskelig å finne noe som fungerer fra Decleor for denne type hud. Ylang Ylang serien for fet blandingshud tørker ut huden, Hydra floral serien blir for oljete og det eneste som er en innertier hos meg fra Decleor er fuktmasken deres. Først da jeg begynnte med MD formulations og Jan Marini produkter så skjedde det forbedringer "over natta". Store porer fks er blitt søte og små på rekordtid :D

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har samme hud som deg og synes det er veldig vanskelig å finne noe som fungerer fra Decleor for denne type hud. Ylang Ylang serien for fet blandingshud tørker ut huden, Hydra floral serien blir for oljete og det eneste som er en innertier hos meg fra Decleor er fuktmasken deres. Først da jeg begynnte med MD formulations og Jan Marini produkter så skjedde det forbedringer "over natta". Store porer fks er blitt søte og små på rekordtid :D

Decleor Hydra Floral har 2 fuktighetskremer, en krem og en emulsjon.Emulsjonen er lettere men gir fukt til fuktfattig hud.Enig med Ylang ylang serumet, huden min eksploderte i smånupper kviser,har også fet fuktfattig hud.

Skrevet (endret)

Ja har hørt om den emulusjonen og den er sikkert bra men gidder ikke teste den siden jeg trenger en dagkrem med solfaktor ;) Min favorittdagkrem er den fra MD med spf 20. Perfekt underlag for sminke!

Endret av Frua
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ja har hørt om den emulusjonen og den er sikkert bra men gidder ikke teste den siden jeg trenger en dagkrem med solfaktor ;) Min favorittdagkrem er den fra MD med spf 20. Perfekt underlag for sminke!

Ja, den md kremen med spf 20 har jeg også, veldig god, skal bruke den fast til våren og sommeren :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan en bruke jan marini sammen med decleor?Eksempel et serum?

Skrevet

Rensene til Dermalogica er veldig gode! Jeg syns ikke man trenger å bytte ut alt man har til Decleor selv om jeg elsker merket! Toneren til Decleor er god å ha riktignok, om du ikke gidder å styre med rens. Det beste fra Decleor er vel serumene, de er veldig gode, og forbygger aldring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...