Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 leser at flere driver med hjemmespa. høres deilig ut! har selv ikke gjort dette, men ønsker å begynne ukentlig. trenger nybegynnertips! hva er deres rutiner? hvilke produkter bruker dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 leser at flere driver med hjemmespa. høres deilig ut! har selv ikke gjort dette, men ønsker å begynne ukentlig. trenger nybegynnertips! hva er deres rutiner? hvilke produkter bruker dere? Jeg bruker hjemmespa apparatet og produkter fra nu skin og er kjempe fornøyd
Gjest hudenmin Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg bruker å ta meg tid til "hjemmespa" på søndagene. Bruker veldig mye forskjellig, så det blir for mye å nevne alt, men kan ta med noen av produktene. Dyprens av huden i ansiktet: - Decleor Reflet De Purete Deep Cleanser - Decleor Matiere A Gommer Velvet Sensation Peeling Ansiktsmasker: - Decleor Hydra Floral Moisturising Mask - Decleor Aroma Purete Instant Purifying Mask - MD Formulations Vit-A-Plus Firming Treatment Masque Badekar: - Decleor Aroma Cleanse Toning Shower & Bath Gel - Decleor Relaxing Shower and Bath Gel Dusj/kroppspeeling: - MD Formulations Face and Body Scrub Hårmasker: - Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor/Joico K-Pak Intense Hydrator - Kerastase Resistance Forcintense Manikyr: - Essie The Crystal File For Natural Nails - CND Creative Nail Design Almond Milk Bath - Decleor Nourishing Comforting Hand Cream Pedikyr: - Decleor Feet Confort Foot Cream - MD Formulations Pedicreme 180ml Innimellom tar jeg enten dampbadstu eller boblebad (utendørs) som endel av "hjemmespaet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå