mya87 Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg og typen har vært sammen i 7 år. Jeg elsker han og han elsker meg. probelemet er at han LYVER hele tiden om SMÅ ting, som jeg som regel finner ut av senere. Det er så irriterrende. Men denne gangen sa han noe som sjokkerte meg veldig. Han sa han han hadde banket en gutt så hardt opp at han havnet i koma. han sa det var MIN feil fordi jeg skrev en dritt mld til han.. Han sa han satt i glattcella i 3 dager! Kan det være sant ? Sitter man i glattcella i 3 dager etter å ha fått en annen i koma? Og han sier han skal i retten i morgen. Så spør jeg når han skal. og det vet han ikke engang. så sa han" rundt 10".! noen som har peiling på sånt? og om dette kan være sant? Han banket opp fyren sammen med en annen,. Så spør jeg hva som skjedde med han andre. Nei det visste han ikke.. Hvorfor lyver han så mye? Og om små ting også... What to do..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Har desverre også vært sammen med en lystløgner.. Det verste er ikke all usikkerheten man får i forhold til alt han sier, men at han ikke tar fem øre for å lyve deg rett opp i ansiktet. Om du ikke allerede har opplevd det så er det slik for slike menn og kvinner at moral ikke et tema når det gjelder dem selv. De lyger jo etterpå så de tror det selv. De lyver jo ikke for å være slem med deg. Selv om du skulle skaffe bevis for at denne rettssaken ikke eksisterer, så vil han likevel blånekte på å ha løyet.. Dette er en sykdom, og jeg vil råde deg til å gå fra ham om du klarer det. Det vil hele tiden dukke opp nye ting du blir usikker på, men må forholde deg til. Aller verst er det å ha barn med og/eller være økonomisk avhengig av en lystløgner. Det kan du sikkert tenke deg selv.
mya87 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 klarer ikke å gå fra han fordi jeg elsker han. tror han lyver for å få oppmerksomhet. tror han elsker at jeg er bekymret over han.. selvom jeg finner ut hva han lyver og konfronterer han så klarer han alltid å legge sammen løgnen og sannheten, sånn at det høres riktig ut.. men jeg stusser over at han kan ha vært 3 dager i rettsak...Hmm
Britt Banditt Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Eh, men disse tre dagene han påstår at han skal ha vært på glattcelle, var det tre dager da han "forsvant" for deg da? Når skal dette ha skjedd? Det tar gjerne ganske lang tid før det blir rettsak, vet jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 klarer ikke å gå fra han fordi jeg elsker han. tror han lyver for å få oppmerksomhet. tror han elsker at jeg er bekymret over han.. selvom jeg finner ut hva han lyver og konfronterer han så klarer han alltid å legge sammen løgnen og sannheten, sånn at det høres riktig ut.. men jeg stusser over at han kan ha vært 3 dager i rettsak...Hmm Syk jævel som gjør det for å kontrollere deg. Du er dum som faller for dritten hans. Han påstår at han banket noen andre halvt ihjel fordi DU HADDE SENDT EN SMS... si meg, er du fullstendig hjernedød som ikke skjønner hva som skjer?? Er det rart man til slutt synes enkelte kvinner fortjener å havne på krisesenter! *iritert*
mya87 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2010 Det startet med at vi hadde kranglet over at han lyver.. så slo jeg opp.. sendte masse meldinger om at jeg var skuffet over han at han er dust osv.. gikk 3 dager uten å høre fra han.. så plutselig fikk jg mld om at han hadde vært på glattcella og at han vil møte meg osv.så sier han at han skal i rettsak i morra.. og at han ikke vet hvor lenge han kommer til å være der.. og sier han kanskje får 21 år hvis gutten han banket dør..vet ikke om jg skal tro på alt dette.. må liksom presse ut ordene fra han.. jeg sa jeg vil være med i rettsaken og da sa han det ikke var vits for jeg hadde ikke noe jeg kunne si der.. Tar ikke sånne saker ganske lang tid? Og hvorfor fikk han gå fra glattcella ? hvorfor akkuratt 3 dager..hmmm
Britt Banditt Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Eeeeeh, jeg hadde aldri trodd på han. Dette skjedde her om dagen da eller (at han banket fyren mener jeg)? Man får da ikke rettsak så fort! Tipper han bare skal ha sympati, og ha DEG til å få dårlig samvittighet! Ærlig talt, for en fyr. Endret 14. mars 2010 av Linelia
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Her må det jo være mulig å få skriftlig informasjon! Hvor satt han i glattcelle? Kan du ikke spørre politistasjonen der du bor? Jeg er ingen ekspert på dette området, men jeg hadde trodd han fikk oppnevnt en avdokat i denne saken, du kan jo spørre etter ham. Synes dette høres veldig usansynlig ut, helt ærlig!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 hmm. Syns også dette høres merklig ut. Du kan jo si at du vil være med i retten for å støtte han osv. Høre hva han sier til det..
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Du er så dum at du fortjener han. Når du ikke har vett til å gjøre det slutt når typen påstår at han har banket en gutt til han havnet i koma PÅ GRUNN AV DIN SMS!!! Uansett om han snakker sant eller ikke må du jo skjønne at fyren er gal. Hva slags menneskesyn har du når du vil være sammen med en som banker opp en annen uten grunn. Har du overhodet empati med den mannen som ligger i koma? Om dette er sant.
Beauté Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Dette er oppspinn mener jeg. Var selv på en fest som tenåring og var vitne til at en mann fikk brukket kjeven pga bank. Jeg ble kalt inn til avhør over ett år senere. Hva skal du med den fyren egentlig?
Gjest Landy Skrevet 15. mars 2010 #13 Skrevet 15. mars 2010 Det startet med at vi hadde kranglet over at han lyver.. så slo jeg opp.. sendte masse meldinger om at jeg var skuffet over han at han er dust osv.. gikk 3 dager uten å høre fra han.. så plutselig fikk jg mld om at han hadde vært på glattcella og at han vil møte meg osv.så sier han at han skal i rettsak i morra.. og at han ikke vet hvor lenge han kommer til å være der.. og sier han kanskje får 21 år hvis gutten han banket dør..vet ikke om jg skal tro på alt dette.. må liksom presse ut ordene fra han.. jeg sa jeg vil være med i rettsaken og da sa han det ikke var vits for jeg hadde ikke noe jeg kunne si der.. Tar ikke sånne saker ganske lang tid? Og hvorfor fikk han gå fra glattcella ? hvorfor akkuratt 3 dager..hmmm Jeg må innrømme at jeg trodde du bare var naiv i starten, nå begynner jeg å lure på om hele innlegget ditt bare er oppspinn. Man får da virkelig ikke 21 år i fengsel for å banke opp noen. Jeg kan garantere at det hadde vært store TV og avisoppslag om saken dersom noen hadde blitt slått ned så brutalt at personen svevde mellom liv og død. Rettssystemet i Norge tar lang tid, ingen får rettsak etter så kort tid som du beskriver. Enten er dette et trolleinnlegg, eller så er du det mest naive, dumme og godtroende mennesket jeg har "møtt".
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #14 Skrevet 15. mars 2010 Wow.. Skjønner ikke hvorfor varsellampene dine ikke blinker på fullt gir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå