Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Prius
Skrevet

Jeg er så DRITTLEI!! "han kontrollerer meg, han kritiserer meg hele tida, han kjefter konstant! Jeg får ikke lov å gå med de og de klærna, jeg må oppføre meg bedre" bare klaging og sutring hele jævla tida! og "jeg skal aldri sende han sms igjen, jeg skal ikek ringe han, jeg skal ikek besøke han"

Og hva skjer? JODA!!! Etter 2 dager eller en uke, så er man RETT TILBAKE hos han! Fy faen jeg er så drittlei den forbanna masinga og klaginga til jenter som kommer med tomme trusler (forhåpninger for meg siden jeg er drittlei av klaginga deres) for så å løpe rett i armene hans igjen og tilbake til samme gamle situasjonen.

Og slik går dagene. Av og på, av og på. Fy jeg er så lei! Hvorfor går de tilbnake til noen de kun syter om hele tida?? I flere år!! Hva kan jeg si for å ikke få dem fornærma.. (Akkurat som at det går an å kritisere dem uten at de skal sutre som noen drittunger, men ja..) Noen tips? forklaringer? Noen som kjenner seg igjen og som kan hjelpe meg forstå eller som innser hvor idiotiske de er?

Jeg mener.. man må jo bli flau over seg selv og hele tida komme med slike falske lovnader og hele tiden feile??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Og hva skjer? JODA!!! Etter 2 dager eller en uke, så er man RETT TILBAKE hos han! Fy faen jeg er så drittlei den forbanna masinga og klaginga til jenter som kommer med tomme trusler (forhåpninger for meg siden jeg er drittlei av klaginga deres) for så å løpe rett i armene hans igjen og tilbake til samme gamle situasjonen.

Og slik går dagene. Av og på, av og på. Fy jeg er så lei! Hvorfor går de tilbnake til noen de kun syter om hele tida?? I flere år!!

Jeg tror disse jentene synes det er kjempedeilig å sanke sympati og oppmerksomhet og alle mulige varianter av "Du fortjener så mye bedre!!!"

Men i og med at de ikke synes at de fortjener noe bedre selv, så tar de seg jo aldri i skinnet og gjør noe med det. Og hva skulle de få sympati og oppmerksomhet for hvis de hadde gått å fått seg en fin kjæreste??

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Tja, er vel bare å si det rett ut da. Enten får de gjøre det slutt eller slutte å klage til alle andre.

Skrevet

Tja... det er til en viss grad menneskelig å feile, og alle kan havne i et vanskelig forhold hvor ting går litt fram og tilbake. En annen gang kan det være en selv, så jeg prøver å gi venninner min forståelse så langt det går.

Men. Det går en grense, og jeg har selv dumpet en venninne av den årsaken du skisserer for mange år siden. Etter flere år med klaging og drama, hvor jeg fikk en stigende mistanke om at hun "brukte" meg og andre venninner kun for å få tømt seg, så tok hun noen valg som var så lavmåls i mine øyne at ikke orket mer av dama, og hvert fall ikke den elendige typen hennes. Men det var helt ekstremt, har aldri vært borti noe lignende siden.

Hvis det ikke er ille, men ille nok, kan du jo prøve å si at du synes det blir mye prat om dette? Eller bare skifte samtaleemne? Eller, i verste fall, være litt spydig neste gang hun "aldri" skal snakke med ham mer, og spørre hvor mange dager "aldri" skal vare denne gangen...? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Du bør nok si litt mer om hva du observerer til venninnene dine. Som "dette klaget du over sist også, men så tok du han tilbake igjen med en gang". Få dem til å tenke over hva de driver på med. "Du har valgt dette selv", kan du også si.

Gjest redstar
Skrevet

Oh gosh, kjenner meg igjen! Er alt for mange slike "av å på" forhold , og noen av dem er spinnhakkende galne!

Har ei vennine så feks, som har vært sammen med en fyr i mangen år, men de har hatt maaaaangen pauser osv(han har tillogmed sittet i fengsel pga vold mot henne, kasta henne igjennom ei rute osv, jeg er ikke helt sikker) men ja, han er ute å ruser seg, lyver, er voldelig.. du kan ikke stole på ham et sekund!

Og hun går igjennom samma helvete hver eneste gang(1-2ganger iuka, garantert ihelgene) og han her e så IKKE BRA for henne, og vi har støtte henne og styrt på mange ganger, ordnet med ny leilighet og virkelig stått på for henne, og hver gang er hun ferdig med han, "ja nå har jeg insett det.." blablabla... Neida, rett tilbake til idioten, gjerne krypende tilbake også, slik at han får enda mer kontroll! huff av meg, jeg har gitt det opp!

Veldig synd da, fordi det er den kjekkeste og beste vennina jeg har, men jeg har nå kuttet kontakten(nesten ivertfall) pga jeg orker faktisk ikke styret.. om rus, alkohol, vold, lyving, utroskap og bare faenskap som jeg ønsker å ha i livet mitt, grow up !!!

Men savner henne da... men prater jo med henne inni mellom ,men jeg måtte faktisk dempe kontakten med henne, fordi jeg orka faktisk ikke å sitte å bekymre meg osv hver jævla uke... ! Hun fortjener så mye bedre, men når hun ikke ser det selv, SELV ETTER 5 ÅR, ja da vet jeg ikke lenger..

*Beklager ......, jeg er faktisk veldig glad i deg, men jeg klarer ikke å se det så såra, så forslått, så knust og så jævlig! *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...