Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Har prøvd å se episode 2 av hjernevask nå, men er helt håpløst. Hakker, henger seg opp, og stopper pluteslig helt for å begynne på nytt. Har sett mye på nrk på nett før, har også sett streamet nett tv på andre sider i dag uten problemer. Er det pcen min, erller nrk det er problem hos? Hva kan jeg evt gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Tror det er NRK. Episode 2 hakket her også Ok, ser du på nå du og? Eller har den vært sånn hele tiden? har så lyst å se ferdig, men når jeg har brukt tre kvarter på å se 20 minutter gir jeg opp...
Antlers Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Ok, ser du på nå du og? Eller har den vært sånn hele tiden? har så lyst å se ferdig, men når jeg har brukt tre kvarter på å se 20 minutter gir jeg opp... Nei, jeg så den i går. Fikk sett hele, men det tok laaaang tid, ja.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Nei, jeg så den i går. Fikk sett hele, men det tok laaaang tid, ja. Æsj da gir jeg opp for i dag, heller prøve igjen en annen dag. Takk for svar, da vet jeg ihvertfall at det ikke er pcen min det er noe feil med!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Det kan hjelpe å sette ned hastigheten nett-tv streamer i. Gjøres under innstillinger.
henine Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Det kan hjelpe å sette ned hastigheten nett-tv streamer i. Gjøres under innstillinger. Ja, prøv å endre hastigheten under instillinger, det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå