Gå til innhold

Jeg flørter med gifte menn/menn i forhold.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Jeg er en jente i slutten av 2+ årene som rett og slett synes det er villt spennende å flørte med opptatte menn, og jeg får som reglel ALLTID positiv flørtng tilbake og "svar". Ja det er slemt og bitchy, men fy det er den ultimat4e bekreftelsen for meg og jeg elsker det.

Jeg hadde en kursleder for litt sida som jeg visste hadde kone og barn, men på kursene så så jeg han lenge i øynene, bet meg i leppa, og fanget han i å stirre på puppene mine flere ganger og jeg ga han sånn flørtete blikk/smil. Jeg var helt villt flørtete og han ga tilbake. Dette var en mann som var 15-20 år eldre enn meg, suksessfull sjefstype som så bra ut. Og at jeg da klarte å få han på kroken er noe som rett og slett gir meg en sinnsyk god følelse og rush.

Det samme gjelder andre menn jeg vet er i forhold..

Ja jeg er slem og flere her hater meg helt sikkert, men finnes det noen andre som har det slik her?

Hilsen en som vet hun er bitch på det området men ikke klarer å la vær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ps. Jeg har aldri rørt noen av dem, men det er fordi sjansen aldri har bytt seg. Hadde den det så hadde jeg ikke nølt med å utnytte den. Dessverre.

Det er ikke jeg som må ta konsekvensene, det er han. Jeg forsvinner bare og uten skyldfølelse. Hadde det ikke vært meg så hadde det blitt noen andre. Tenker jeg... Men nå er det jo jeg som får dem tent også da.. Hmm...

Skrevet

hva syntes du om at en jente hadde gjort akuratt det samme mot evt din kjæreste og nærmest lokket han til å være utro?

• Liker 1
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Håper du er gift/samboer og din kjære ser hva du er å kommer seg bort fortere enn svint.

Eller at han selv blir lokket bort at ei som deg.

Skrevet

Jeg hadde selvsagt ikek likt at noen gjorde det mot min, jeg skjønner den. Men det er så utrolig spennende, jeg vet ikek om jeg klarer å bli kvitt denne "adrenalinrushen" det gir meg. Lidenskapen er helt ufattelig sterk i slike situasjoner, bare de som har vært i dem aner hva jeg snakker om.

Jeg er for tiden singel, og mitt forrige forhold ble slutt fordi jeg var utro.. Ja, noe av det verste jeg har vært igjennom, pga. skyldfølelsen jeg hadde. Men allikevel klarer jeg ikke legge fra meg denne stygge uvanen min.

Det føles altfor godt.

Skrevet
Jeg hadde selvsagt ikek likt at noen gjorde det mot min, jeg skjønner den. Men det er så utrolig spennende, jeg vet ikek om jeg klarer å bli kvitt denne "adrenalinrushen" det gir meg. Lidenskapen er helt ufattelig sterk i slike situasjoner, bare de som har vært i dem aner hva jeg snakker om.

Jeg er for tiden singel, og mitt forrige forhold ble slutt fordi jeg var utro.. Ja, noe av det verste jeg har vært igjennom, pga. skyldfølelsen jeg hadde. Men allikevel klarer jeg ikke legge fra meg denne stygge uvanen min.

Det føles altfor godt.

Hvordan går du frem for å finne de mennene som allerede er opptatt?

Skrevet

Jeg har vært heldig med utseende, og jeg har et pent ansikt, som jeg vet utifra hvordan gutter/menn ser på meg når jeg er f.eks i butikken eller byen. OG dette vet jeg å utnytte også for egen følelse. Ja det høres innbilsk ut, men sant fra min side.

Og jeg vet at blikk som varer lengre enn de burde ha gjort, er med på å fange personen inn, det har jeg opplevd utallig mange ganger. Jeg får fort sommerfugler og blir betatt. Og jeg har aldri opplevd en gutt/mann som ikke kjente det samme som meg (sommerfulger og lidenskap)som jeg følte ovenfor dem. Og jeg merker på hele dem at de er interessert, og de meg.

Så blikk er utrolig viktig, det er beste verktøyet mitt til å "hale" han inn. Pluss litt "strategisk" sminke.

Har dere aldri hatt lyst på menn i forhold før? Aldri kjent "triumf" over å ha "fanget" han?

Gjest Gjest
Skrevet
ps. Jeg har aldri rørt noen av dem, men det er fordi sjansen aldri har bytt seg. Hadde den det så hadde jeg ikke nølt med å utnytte den. Dessverre.

Det er ikke jeg som må ta konsekvensene, det er han. Jeg forsvinner bare og uten skyldfølelse. Hadde det ikke vært meg så hadde det blitt noen andre. Tenker jeg... Men nå er det jo jeg som får dem tent også da.. Hmm...

Aldri rørt noen av dem? Hva mener du? Har du ikke hatt sex med dem, men bare flørtet? Det gjør vel mange.....er det så ille?

Skrevet
Hvordan går du frem for å finne de mennene som allerede er opptatt?

Jeg går ikke ut for å finne dem sånn sett, jeg "finenr" dem der det er naturlig for meg at man møter dem. I jobbsituasjoner, kurs som varer over lang tid, vennegjenger osv..

Gjest Gjest
Skrevet

Nix. Det er bare ekkelt. Jeg ville aldri tatt i et kryp som helt tydelig er villig til å drite i løftene han har gitt hun som sitter hjemme og venter. Slike kan du gjerne forsyne deg av så mye du vil. Det er subb som ikke er drittvannet verdt uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo noe å være litt bichete og, men jeg synes det er så sårende på en måte om en mann fant ut at han kunne få seg noen bedre en den de er gift med. Jeg mener, ha respekt for kona dems plis :P

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet
Jeg er en jente i slutten av 2+ årene som rett og slett synes det er villt spennende å flørte med opptatte menn, og jeg får som reglel ALLTID positiv flørtng tilbake og "svar". Ja det er slemt og bitchy, men fy det er den ultimat4e bekreftelsen for meg og jeg elsker det.

Jeg hadde en kursleder for litt sida som jeg visste hadde kone og barn, men på kursene så så jeg han lenge i øynene, bet meg i leppa, og fanget han i å stirre på puppene mine flere ganger og jeg ga han sånn flørtete blikk/smil. Jeg var helt villt flørtete og han ga tilbake. Dette var en mann som var 15-20 år eldre enn meg, suksessfull sjefstype som så bra ut. Og at jeg da klarte å få han på kroken er noe som rett og slett gir meg en sinnsyk god følelse og rush.

Det samme gjelder andre menn jeg vet er i forhold..

Ja jeg er slem og flere her hater meg helt sikkert, men finnes det noen andre som har det slik her?

Hilsen en som vet hun er bitch på det området men ikke klarer å la vær.

Det må du ikke gjøre! Dårlig moral! Tenk om du var sammen med en fyr som holdt på sånn med andre damer? Da hadde du ikke syntes det var like kult eller?

Skrevet
Aldri rørt noen av dem? Hva mener du? Har du ikke hatt sex med dem, men bare flørtet? Det gjør vel mange.....er det så ille?

ja har aldri rørt dem sånn seksuelt eller noe, kun hatt "følelsesforhold" med dem, dvs forelskelse/betatthet uten det fysiske. Men det er fordi sjansen ikke har bydd seg.

Hadde den det så er jeg redd for at jeg hadde gitt f i kona/kjæresten han. Og er det som på en måte "skremmer" meg litt, men allikevel så er jeg bare rett og slett veldig egoistisk akkurat der.

Ja mange som sier at flørting er sunt og at det er lov, men jeg tror nok jeg drar det lenger med mannfolka enn vanlig..tror jeg.. :S

For man skal vel ikke bli veldig betatt eller veldig seksuelt tiltrukket av denne personen, da er det vel gått over en grense`? Hva hadde dere tolerert?

Skrevet

Hadde du vært pen, så hadde du nok ikke hatt dette behovet :klemmer:

• Liker 6
Skrevet

Ja jeg vet, jeg burde føle skam og skyldfølelse, men jeg kjenner absolutt ikke noe.. :S

Noen tips som kan få meg til å føle det dere andre her hadde følt? Dårlig samvittighet og skam osv?

Tror hjertet mitt er av stein eller noe.

Skrevet

Ja ja... ikke vet jeg, men er det rart det er problemer her i verden eller? Ta deg en tur til en psykolog ( helst kvinnelig, for din del! :) ) og få retta på det som rører seg i hodet ditt før du ødelegger både deg selv og andre. Tviler på at du vil få et godt liv uten at du får orden på ting, og risikoen er jo stor for at du etterhvert vil får et rykte som "tøs" eller "evig utro"... Får ikke håpe du setter barn til verden - stakkars unger.

• Liker 2
Skrevet
Hadde du vært pen, så hadde du nok ikke hatt dette behovet :klemmer:

Ja, jeg kan skjønne den. Men i mitt tilfelle så vet jeg at jeg ser bra ut, og dette får jeg høre hvor enn jeg går. Selvom jeg ikke liker komplimenter så ser jeg at jeg er over gjennomsnittet når jeg ser meg i speilet. Ikke så bra kropp men ansiktet er veldig "picture perfect" på en måte.

Men allikevel er jeg syk etter oppmerksomhet fra menn som allerede er opptatt. For da betyr det for meg at de liker meg så godt at de er villig til å ofre dama/kona og familien sin, for meg. Ultimate bekreftelsen på en måte.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke ett slikt behov nei, holder meg unna menn som er i forhold.

Gjest Gjest
Skrevet

hei ts

jeg skal ikke komme med noe moraliserende prat om at du må slutte. Det eneste jeg faktisk henger meg litt opp i er at jeg lurer på hvordan du har det med deg selv, ikke i forhold til dette men generelt. Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg har en del venninder som er som deg rundt menn og jeg har vært litt sånn selv (kke så ekstremt, men jeg flørtet mye). Å det er nesten uten untak jenter som trenger bereftelse eller bare følelsen av å bli sett.

Hvorfor liker du følelsen av at opptatte menn liker deg? er det en slags bereftelse på at du er bra nok? Er det noe som er nødvendig får at du skal føle deg bra? Vis det er det så burde du tenke nøye gjennom hvorfor du føler det sånn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...