Gå til innhold

Den store solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte det var gøy med en slik tråd hvor vi kan vise hvilke solbriller vi har/ønsker oss. Jeg ønsker meg et par fra Marc Jacobs. De øverste her (bare i brunt med gulldetaljer):

Oj. De var jammen dyre. Men fine. :jepp:

Skrevet (endret)
Tenkte det var gøy med en slik tråd hvor vi kan vise hvilke solbriller vi har/ønsker oss. Jeg ønsker meg et par fra Marc Jacobs. De øverste her (bare i brunt med gulldetaljer):

http://www.kroghoptikk.no/Solbriller1/Marc...obs-solbriller/

De var fine!

Jeg kjøpte noe lignende fra MJ i fjor, bare at de var røde og litt mer pilotaktig, veldig fornøyd med de.

I år tror jeg at jeg skal gå for ordentlige pilotbriller, disse eller disse.

Endret av Skya
Gjest Gjest
Skrevet

Ah, de var pene. Pilotbriller er vel nærmest en klassiker.

Skrevet

Jeg kjøpte Prada solbriller for et par år siden til oppunder tre tusen kroner, men jaggu har de holdt seg fine .Noen riper har det blitt, men de er ikke like synlige og grove OG irriterende som på de billigere solbrillene jeg har hatt.

Vil ha nye solbriller i år og det kan se ut som om det blir Prada igjen.. :)

Den første eller andre modellen ønsker jeg meg og den skal være i brun.:)

Men pilotbrillene må jeg holde meg laaangt unna, topplokket ser da ut som en måne med solbriller, og det kler jeg ikke! :ler: :

:skya:

Gjest Pjuskeline
Skrevet

De første i linken til TS var superlekre! *sikle*

Skrevet

Jeg har disse fra Chanel, har ønsket meg noen mørke, klassiske solbriller lenge. Er veldig fornøyd <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_dorian_briller.gif' alt=':briller:'> Her på Eva Longoria

Syns pilotbriller er kjempestiling, men det blir helt feil på meg.. dessverre.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Prøve å få litt liv i denne tråden igjen :)

Jeg har bestemt meg for å investere i noen kvalitetssolbriller i år, og har sittet og luket ut aktuelle kandidater i timesvis nå..utrolig gøy!:) Her er kandidatene:

Versace

Farge: Havana/Brown

YSL

Farge: Havana gold/Brown grey shaded

Prada

Miu Miu

Farge: Dark Brown transparent brown/brown shaded

Dior

Farge: Shiny dark havana black/brown shaded

Tro hvordan man skal klare å velge, tar gjerne imot innspill! :sjenert:

Endret av studinen
Skrevet

Jeg kan fort bruke mye penger på et klesplagg, et par sko eller en veske. Men solbriller er noe jeg ikke legger mye penger i, i og med at jeg er en stor vimse som fort mister eller kunne prestert å sittet på brillene mine! Men jeg skjønner godt at enkelte bruker mye penger med dette, med hensyn til kvalitet osv :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har inne kan IHVERTFALL ikke hjelpe deg å velge så lenge vi ikke har sett ansiktet ditt.

Gå til en forretning hvor de selger disse, og be de hjelpe deg.

Sånn uavhengig av ansiktet som skal bære brillene, syntes jeg Miu Miu var finest, men som sagt; de kan være fine på en person og stygge på en annen

Skrevet

Prøve å få litt liv i denne tråden igjen :)

Jeg har bestemt meg for å investere i noen kvalitetssolbriller i år, og har sittet og luket ut aktuelle kandidater i timesvis nå..utrolig gøy!:) Her er kandidatene:

Versace

YSL

Farge: Havana gold/Brown grey shaded

Prada

Miu Miu

Farge: Dark Brown transparent brown/brown shaded

Dior

Farge: Shiny dark havana black/brown shaded

Personlig så likte jeg de fra Prada og Dior best. Men som Anonym bruker sier, da i ei brillesjappe og prøv de. Da får du se hvilke som passer best til ditt ansikt.

Skrevet

Vi har inne kan IHVERTFALL ikke hjelpe deg å velge så lenge vi ikke har sett ansiktet ditt.

Gå til en forretning hvor de selger disse, og be de hjelpe deg.

Jøss så vennlig vi var da. Regnet selvfølgelig ikke med å få tips om hva som passer til mitt ansikt, men det går an å ha en mening om de forskjellige brillene selv om en aldri har sett de på noen. Selvsagt kan noen briller være dødskule på noen og totalt feil på andre.

Kom over denne artikkelen på db.no idag og må si at jeg falt litt for disse av Marc by Marc Jacobs.

http://gfx.dagbladet.no/labrador/110/110677/11067747/jpg/active/960x480.jpg

Og så har jeg så lyst på Ray Bans wayfarer, disse var kule: http://gfx.dagbladet.no/labrador/110/110677/11067771/jpg/active/960x480.jpg

Takk for tips om artikkel! De Marc Jacobs brillene var veldig kule! Har også tenkt lenge på å kjøpe Ray Bans, de har jo ofte ikke så forferdelig avskrekkende priser heller, passer vel kanskje en studentlommebok noe bedre enn mange av de jeg har lagt min elsk på :)

Skrevet

Eg trur eg vil ha noko ala desse frå Valentino. Likte dei iallfall for nokre månadar sidan, men no vart eg usikker når eg såg på dei igjen :klø:

• 8 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kråkesaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...