Pomeline Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ja, som overskriften sier: hvilken kost (merke og type!) er den beste til påføring av mineral foundation? Har brukt flere forskjellige fra id, men var kun fornøyd med den første jeg kjøpte (kjøpte den hos hudpleier), men dette er mange år siden, og husker ikke hva den heter. Resten har jeg bestilt fra feelunique i senere tid, men disse har "røytet" bare jeg har tatt i de, og de er harde og ikke noe god til å påføre med Noen anbefalinger der ute? Endret 14. mars 2010 av Pomeline
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Barefaced Beauty sin (samme greia som Tikei, men billigere)
meelissa Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Full coverage kabukibørsten til I.D! Uten tvil :D
Virilja Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Ja, som overskriften sier: hvilken kost (merke og type!) er den beste til påføring av mineral foundation? Har brukt flere forskjellige fra id, men var kun fornøyd med den første jeg kjøpte (kjøpte den hos hudpleier), men dette er mange år siden, og husker ikke hva den heter. Resten har jeg bestilt fra feelunique i senere tid, men disse har "røytet" bare jeg har tatt i de, og de er harde og ikke noe god til å påføre med Noen anbefalinger der ute? Det lurer jeg også på! Kjpte også den gamle fra I.D og elsket den. Har tatt så godt vare på den at den har vart i mange år, men nå har Norwegian rotet bort bagasjen min på en tur hjem fra København og den er borte. Noen som vet om man kan få tak i denne noe sted i dag? Har ikke funnet noen andre jeg liker... Ellers henger jeg meg på og følger med på om det kommer noen spennende forslag her
psawyer Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Jeg elsker Flat Top Brush fra Everyday Minerals!
Rosebud Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Jeg bruker Kabuki-børste fra ID, og en Kabuki-børste fra Sigma om hverandre, og begge fungerer bra
Gjest Heidie Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Jeg elsker "Retractable Kabuki" fra Sigma! den er utrolig myk og herlig :D Gir et kjempefint resultat også
snooops Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Jeg elsker flat top'en fra Jane Iredale. Handy Brush <3. Jeg bruker presset foundation da. Ser for meg at den kanskje ikke er like god til foundation i løs form..?
Honesty Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Etter mye om og men (BE kabuki, den andre BE-børsten, flere syntetiske børster, GloMinerals Ultra Brush) kjøpte jeg Heavenly Face brush fra Bare Escentuals, og den er helt super. Det er også en flattop, men med kort bust, og jeg bruker den både til løs og fast mineralfoundation. I motsetning til de andre BE-børstene jeg har hatt, er denne myk, og har knapt røytet i det året jeg har hatt den. Til et mest mulig dekkende resultat er nok en kabuki best, men da ville jeg prøvd noe annet enn BE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå