Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så klein etter kos,klem å nærhet at jeg tror jeg sprekker snart! Nå er det like før jeg sender en text til en x eller en eller annen å bare ber om å bli høvla over ett par ganger! :ler:

Helt utrolig hvor jeg savner å intim altså. Nesten skremmende.

Jeg trenger en mann! Men hvor? :gjeiper: Er det noen single menn her fra Trondheim, så bring it on!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elijah
Skrevet

Jeg er ikke fra Trondheim, men kan gjerne høvle over deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er jeg senil, eller byttet du nettopp profilbilde?

Hihi, jeg vet åssen du har det :fnise:

Så jeg og min trofaste vibrator har slitt ut noen batterier, ja :gjeiper:

Skrevet
Jeg er ikke fra Trondheim, men kan gjerne høvle over deg ;)

Ja kom igjen :)

Bare venter her jeg da! :filer:

Skrevet
Er jeg senil, eller byttet du nettopp profilbilde?

Hihi, jeg vet åssen du har det :fnise:

Så jeg og min trofaste vibrator har slitt ut noen batterier, ja :gjeiper:

Ja,jeg gjorde det. :gjeiper:

Jeg skulle dratt ut i går vettu,å funnet meg et snaxy mannebein :fnise: Bare for en natt.Aldri gjort det før faktisk, men nå er det liiiiike før jeg prøver.Får vente til freddan da...Om jeg holder ut :jepp: Finner ikke igjen vibratoren min heller, den må ha rømt!

Gjest Elijah
Skrevet
Ja kom igjen :)

Bare venter her jeg da! :filer:

Jeg har faktisk alltid drømt om en trønderjente. Bodde et år i Trondheim, men fikk desverre ikke smakt på de lokale varene :fnise:

Vel, det er du som er desperat så du får sende meg en melding eller noe da ;)

Skrevet

Hva med disse gratisbordellene da?? Heheheh

Beklager lite konstruktivt svar, men sån er jeg :P

Skrevet
Jeg har faktisk alltid drømt om en trønderjente. Bodde et år i Trondheim, men fikk desverre ikke smakt på de lokale varene :fnise:

Vel, det er du som er desperat så du får sende meg en melding eller noe da ;)

Hehe :lur:

Skrevet
Hva med disse gratisbordellene da?? Heheheh

Beklager lite konstruktivt svar, men sån er jeg :P

Finnes det...? :enig: Står nok over det ja, da leter jeg heller opp vibratoren min!

Gjest Gjest
Skrevet

Men disse gratisbordellene åpner vel ikke før i mai? Det får da være grenser for hvor lenge man skal orke å vente :gjeiper:

Skrevet
Men disse gratisbordellene åpner vel ikke før i mai? Det får da være grenser for hvor lenge man skal orke å vente :gjeiper:

ja,nei jeg skal ha en mann FØR mai! :gjeiper:

Skrevet

Hmm... Sant! Jeg hadde ikke satt meg nok inn i det :sukk:

Men jeg heier på dere alle sammen, så det blir nok noe på dere snart!

Skrevet

Det er bra :ler: Hei i vei.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Som mannen min etter to uker på jobb i sjøen. "Nå er jeg så klar for hudkontakt at selv en ørefik hadde vært nyyyydelig!" :fnise:
Gjest tronder
Skrevet

Whey, er faktisk fra trondheim :lur: er ikke sikker på om jeg går i din Manne kategori, men i allefall singel. Christmas comes early?

Send en pm om du har behov for å ta ting videre.

Skrevet
:ler: Som mannen min etter to uker på jobb i sjøen. "Nå er jeg så klar for hudkontakt at selv en ørefik hadde vært nyyyydelig!" :fnise:

:skratte:

Skrevet

Fantastisk godt sagt!

Skrevet

Du har jo to andre valg enn å måtte vente til fredag:

Cupido.no/nettby.no

Eller

Kondomeriet.no

:Hehe:

Gjest Gjest
Skrevet
Nå er jeg så klein etter kos,klem å nærhet at jeg tror jeg sprekker snart! Nå er det like før jeg sender en text til en x eller en eller annen å bare ber om å bli høvla over ett par ganger! :ler:

Helt utrolig hvor jeg savner å intim altså. Nesten skremmende.

Jeg trenger en mann! Men hvor? :gjeiper: Er det noen single menn her fra Trondheim, så bring it on!

:ler:

Det som er interessant er hvorfor mange blir mer eller mindre desperate etter kos og nærhet.

Er det rett og slett hjernens behov for dopamin (belønning) som styrer dette mon tro. I så fall er det sannsynligvis også en klar sammenheng mellom vane og behov. Altså avhengighet.

Behovet for nærhet og behovet for sex er ikke nødvendigvis helt det samme. Styres vel da av noen ulike faktorer (hormoner etc.) sannsynligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...