Gå til innhold

Si meg; Hvorfor er du singel, egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte meg selv det samme, men hadde vel ikke noe veldig godt svar...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mai_*
Skrevet

Er det ikke 2 andre aktive tråder om akkurat det samme?!

Skrevet
Er det ikke 2 andre aktive tråder om akkurat det samme?!

Var det bare 2..?? ;-)))

Skrevet

Kunne sagt at det er pga utdanning, karriere, for mye å gjøre i livet ellers. At jeg har vært gjennom et skilsmisse og er forsiktig for å ikke gjøre de samme feilene igjen, osv osv. Men det jeg egentlig skylder på er at jeg ikke har truffet det rette mannfolket helt ennå. For jeg ville ryddet plass for han hvis han var verdt ;)

Hvorfor tror du at DU er single, da?

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg tjener 1,5 mill i året :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke har funnet en bra nok fyr enda:) For den dagen han dukker opp er jeg virkelig klar:D

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi jeg trives som singel.

Ingen plikter :rødme:

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er en et ubrukelig mannfolk!

Stereotypekunstner som ikke har orden i noenting og er glad i mitt eget selskap.

Jeg er singel fordi jeg tjener 1,5 mill i året :-)

Jeg forsto ikke denne helt. Hvorfor er det en ting som gjør deg singel? Jobber du for mye da?

Gjest Gjest*herman ze german
Skrevet

Jeg er singel av en grund spesiell, samme grunden til at jeg har ignen venner. Jeg gjør meg ikke tilgjenlig. dvs. jeg gjør sjeldent noe annet en jobb, trene (aleine på jobb) ellers er jeg hjemme stor sett.

Ble mobbet pga. akksenten min osv. i et år et par år siden, og helt siden er jeg ikke den samme sosialt sett. Jeg snakker ikke så mye lenger.

Men nå ble det slutt med en dame jeg har holdt på med i 3 månder, 10 dager siden, så nå er jeg både ensom og lei meg.

Jaja sån går nok det. Kommer nok seg. Er jo til tross alt bare 21. Happy.gif

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Er singel fordi jeg er kresen og sjenert. Er en dårlig kombinasjon!

Gjest Gutt_22
Skrevet

Singel fordi jeg ble dumpa av "jenta i livet mitt" Hadde det bra og alt, helt til hun fant ut at hun måtte "bli kjent med seg selv igjen"

Er til å spy av :snurt:

Neste gang vet jeg i allefall hva jeg skal se etter i en jente! Og gud hvor kresen jeg er blitt.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er singel av en grund spesiell, samme grunden til at jeg har ignen venner. Jeg gjør meg ikke tilgjenlig. dvs. jeg gjør sjeldent noe annet en jobb, trene (aleine på jobb) ellers er jeg hjemme stor sett.

Ble mobbet pga. akksenten min osv. i et år et par år siden, og helt siden er jeg ikke den samme sosialt sett. Jeg snakker ikke så mye lenger.

Men nå ble det slutt med en dame jeg har holdt på med i 3 månder, 10 dager siden, så nå er jeg både ensom og lei meg.

Jaja sån går nok det. Kommer nok seg. Er jo til tross alt bare 21. Happy.gif

At du har tysk aksent gjør vel ikke noe? Uansett, blir det for gale kan du reise hjem til Tyskland med over 40 millioner kvinner.

Gjest german
Skrevet
At du har tysk aksent gjør vel ikke noe? Uansett, blir det for gale kan du reise hjem til Tyskland med over 40 millioner kvinner.

Men Tyskland er ikke hjemmet mitt. Det er her, og det har en grund at jeg flyttet vekk derfra, så gå tilbake er helt uaktuell for meg.

Jeg er norsk statsborger, også skal jeg f**n meg leve i Norge. Jeg har bygget opp livet mitt her, og denne gangen skal jeg ikke løpe vekk fra problemene mine. Jeg gikk frivillig inn i militæret, og ga mitt beste. Jeg har brukt de siste 3 årene av livet mitt for å tjene dette landet jeg er så glad i, og det jeg syns jeg har fortjent bedre enn å høre de samme tyskervitser og arnold imitasjoner dag inn dag ut.

Høres kanskje ikke ut som en big deal, men det ble det etter hvert for meg. Jeg skal gi dere en tip: Det er ikke morsomt. :snurt:

Jeg har sagt ifra både til tillitsvalten og til befal at jeg syns det er slitsomt,jeg har prøvd flere ganger å snakke til de folkene, men alikevel ble det ikke bedre. Til slutt resignerte jeg og søkte på en helt ny stilling hvor man heller jobber alene, og trivdes med det i en stund. Men i fjor ble det verrer og verrer, og har helt innestengt meg.

Det er vanskelig å bygge seg ett nettverk når man ikke kjenner folk fra før av f.eks skolen osv. Med de fra forsvaret vil jeg ikke ha noe å gjøre med, og det klubbene jeg er i har stor sett eldre medlemmer. Er lettere sagt en gjort. Jeg har søkt vidergående til sommeren,så jeg får håpe jeg kommer inn.

Jeg vil ikke gå så langt at jeg har null kontakt til andre, men jeg kaller dem ikke mine venner. ONS og tilfeldige mennesker man treffer på byn gir bare lykke i korte perioder. Det jeg vil ha er varige vennskaper, og et menigfull forhold.

Men nå går jeg helt OT, og det beklager jeg.

Carry on

Skrevet

Jeg vet i grunn ikke helt...Jeg er blitt veldig kresen, jeg kunne sikkert fått noen flere dates om jeg ikke var det. Men sannheten er også, jeg har hatt litt problemer med å holde på en mann når jeg først har møtt en av interesse... Og jeg vet faktisk ikke helt hva jeg gjør galt... Jeg trodde jeg var åkei :filer:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg spurte meg selv det samme, men hadde vel ikke noe veldig godt svar...

grunnen til at jeg er singel på dette stadiet I livet mitt, er fordi jeg har andre prioriteringer, som, skole, familieforhold, økonomi, helse, og føler ikke at jeg er I stand til å finne meg en partner nå, som det er ting jeg fortsatt må fikse på.

senere blir nok grunnene annerledes, ett forhold er jo ett ansvar og man må gi mye av seg selv, når jeg har ordnet opp I livet mitt, ønsker jeg nok ikke umiddelbart og hoppe inn I ett forhold, men kanskje heller nyte livet, slappe av, reise mye, ikke ha så mye ansvar og prioriteringer.

uansett om man møter en man liker og prøver å ha ett forhold er det ikke alltid man ender opp lykkelig, spesielt hvis man ikke ser øye til øye, hvis det blir for mye kompromisser og for lite glede, så ender man nok opp singel etter stund igjen.

jeg ser ikke på ett forhold som en prioritet I livet mitt I det hele tatt, og tror samfunnet vårt overvurderer det å ha en kjæreste, det er liksom malt ett bildet av de som er I ett forhold at det er det eneste man burdet ønske seg, og at det å være singler er så fælt, men hvis man har ett sosialt liv og er komfortabel med seg selv, så trenger man ikke på liv å død å ha en partner.

Skrevet

Jeg er single fordi jeg aldri møter noen single gutter å bli kjent med! Er nok bittelitt kresen også, blir fort det etter noen år som lykkelig single. Nå er jeg der at jeg har lyst å møte noen, men gjør det jo aldri! Synes egentlig at problemet er at det ikke er noen som er single på min vei...

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi jeg trives som singel.

Ingen plikter :rødme:

Hvilke plikter har du i et forhold som du syns er så fæle egentlig...?

Skrevet

Jeg er singel fordi ho mor sier at neste gang, neste gang du skal introdusere oss for noen, ja da bør det være seriøse greier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...