Gjest Nøytral Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Har datet en mann i underkanten av en måned nå. Vi har vært på flere dater, både hjemme og ute-dater, liker hverandre kjempgodt osv osv... "problemet" er nå at vi hele tiden har snakket om at vi skulle vente med sex til det føltes riktig og rett. Og at den dagen blir veldig spesielt og magisk. Han snakket om Å ELSKE med hverandre, ikke Å HA SEX med hverandre. For meg er dette to toltalt forskjellige ting. Uansett, det skjedde og vi hadde sex. Det føltes ikke spesiselt magisk eller elsking. Men deilig var det uansett. Så akkurat her jeg sitter, sitter jeg ikke med de samme følelsne som for f.eks. én uke siden. Han er samme mannen som jeg likte kjempegodt, like hyggelig og sjarmerende, men ting er ikke like spennende lenger. Og vi går ganske fort fram, synes jeg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Noen tips og råd fra erfarna folk?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Noen folk må jo bare lage problemer ut av ingenting...
Gjest ts Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Noen folk må jo bare lage problemer ut av ingenting... Så du mener at en ikke skal lytte til magefølelsene sine?
Snipa Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Må innrømme at jeg skjønte ikke hva som er problemet her. At det ikke var magisk sex første gangen? Det er det sjelden, og særlig ikke hvis man har skrudd forventningene til topps før det skjer.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Hvis han fortsatt er den sjarmerende og hyggelige mannen som før, ville jeg bare kjørt på med pulings. Jeg tror egentlig bare at det er på tv at sex er magisk første gang. For min del kommer magien og elskoven først senere i forløpet. Mannen min og jeg har vært sammen i 10 år og fortsatt har vi nye magiske øyeblikk. I begynnelsen var det mere utforskning og forelskelse.
Gjest ts Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Må innrømme at jeg skjønte ikke hva som er problemet her. At det ikke var magisk sex første gangen? Det er det sjelden, og særlig ikke hvis man har skrudd forventningene til topps før det skjer. Det er nettopp det som er problemet. Jeg tror at han liker å ha sex med meg mer enn han liker meg. Og det gjør (for min del) at sexen blir lite "magisk". Hadde forresten magisk sex med eksen fra dag 1. Så det skjer i virkeligheten også Men du har nok rett om det med forventningene. Er nok nødt til å vente å se an hva som skjer videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå