daytona Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Har kjøpt meg en skikkelig spinningsykkel som står på soverommet Saken er at jeg er så utrolig utålmodig, så etter 2 uker med intens sykling ga jeg opp og siden det har den kun fungert som kleshenger Nå har jeg veldig lyst å starte på ny frisk og ta den i bruk Skal trene opp lår og rumpe !! Tro meg, det trengs Spørsmålet mitt er : VIRKER DET ???? Og hvor lenge tar det hvis jeg trener hver dag i ca 15 minutter på den til at jeg ser resultater ? Noen der ute som trener spinning og har gode råd til en nybegynner ?
LukaFrost Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Hvorfor har folk som trener ogslanker seg så forbanna dårlig tid? Jeg begynte å trene spinning for 3 måneder siden. Varigheten er alt fra 40 min - 55 min, 2-3 ganger i uka. Jeg har allerede nå betraktelig mer muskler i lårene nå enn tidliger.
daytona Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Hvorfor har folk som trener ogslanker seg så forbanna dårlig tid? Jeg begynte å trene spinning for 3 måneder siden. Varigheten er alt fra 40 min - 55 min, 2-3 ganger i uka. Jeg har allerede nå betraktelig mer muskler i lårene nå enn tidliger.
daytona Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 Ja, du har helt rett i det med tid Har jo egentlig tid i massevis !! Bruker det vel helst som en unnskyldning for ikke å begynne, tror jeg Takk for tipset
Lexington Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 15 min er nok litt snaut. Rundt 45-55 minutter er fint. Et lite tips er å sette sammen en spilleliste på ipod, eller brenne ut en cd, med sanger med bra beat som motiverer deg. Ta to sanger med oppvarming, og øk motstanden etter det. Varier på å sitte på setet og stå oppreist på sykkelen osv. Pulsen skal være ganske høy, og treningen skal være slitsom. Da vil du se resultater etter hvert. Jeg trener spinning 2-3 ganger i uken, 55 min, og det er utrolig bra trening hvis du gir full gass. Å bare sitte helt umotivert på sykkelen og tråkke i søndagstempo hjelper ikke så veldig.
daytona Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2010 Okei, var nok litt lat der med tanke på tiden Tusen takk for et innholdsrikt svar Lexington Skal rett og slett følge ditt eksempel med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå