meelissa Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hvis du har blondt, bleket hår, fortell meg om dine favorittprodukter! Skal kjøpe nye og trenger tips, siden jeg er lei de jeg har HVis du har annet type hår vil jeg også vite det, men si hvilken hårtype osv du har da :D Beste shampoo: Beste balsam: Beste kur: Beste styling:
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Har blondt, stripet hår. Bruker de samme produktene som når jeg hadde helbleket hår. Beste shampo: SP Repair Shampoo Beste lillashampo: L'Oreal Silver Shampoo Beste balsam: Änglamark balsam (kjøpes hos Coop-butikker, parfymefri og svanemerket) Beste kur: SP Repair Mask Beste styling: kommer helt an på hvilket resultat jeg vil ha. Har utrolig mye forskjellig.
DDuck Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Disse anbefaler jeg til et typisk nordisk, finstrået hår Shampoo: Repair fra SP/ Sebastian Penetraitt Balsam: BlondeMe fra Swartzkopf (svakt skjær av lilla i) Kur: Perfect Hair fra SP Styling: Dust it fra Osis og Fudge gloss defrizz serum Endret 14. mars 2010 av dinedama
Frua Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Har mye striper i håret mitt og er fornøyd med Redken extreme serien. Bruker antisnap leave in kur hver dag. Som styling er jeg fornøyd med Rockaholick hårspray fra Tigi eller en saltvannsspray.
Rexina Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Beste shampoo: Evening primrose fra John Masters Organics Beste balsam: Citrus & Neroli detangler fra JMO Beste hårkur: Bruker sjelden, men da Aussie (eller hvordan det skrives) for farget hår Hårstyling: Ingenting. Føler ikke noe behov:)
LetThemEatCake Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Beste shampoo: Använder inte schampo (No Poo-metoden) Beste balsam: Fructis Garnier Volume Restructure, No silicone Beste kur: Garnier Respons Pärlemor & Körsbär Beste styling: Wella second day volume mousse(tror jag den heter) och boost it! volume spray. Brukar inte styla håret så ofta dock.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Dinedama; ser du anbefaler Sebastian Penetraitt shampoo, men ikke balsam? Er ikke balsamen like god? Lyst til å skrive et par ord om serien? Vurderer nemlig Penetraitt shampoo + balsam, men er student så har ikke råd til å sløse bort pengene
DDuck Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Joda balsamen er også kjempegod, men grunnen til at jeg anbefalte BlondMe balsam er for at den er tilsatt noe lilla pigmenter som gjør at gulskjæret fra blondt hår forsvinner og fargen holder seg fin Men hvis man ikke trenger disse lilla pigmentene så er penettrait balsamen super i grunn Penettrait er jo en protein-serie som tilfører de proteinene håret mangler etter behandling med bleiking f.eks. Den vil ikke få håret til å kjennes ut som silke eller noe, men den gjør jobben sin og reparerer håret fra dybden og tilsetter minimalt med fukt som tynger det...
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Takk for raskt svar Frisøren min anbefalte denne serien fordi håret mitt er tørt og slitt. Hadde veldig langt hår, har nå klipt av en del, men det er fortsatt ganske slitt. Har typisk nordisk hår, mange men tynne hårstrå. Har naturlig blondt, halvlangt hår, vasker og føner hver dag og bruker mye saltvannsspray. Tror du denne serien er riktig for meg da?
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Hvor på nett får ma kjøpt Sebastian Penetraitt produkter? Er disse bedre enn John Masters produkter?
DDuck Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Jeg tror den kan være kjempe god for deg Siden frisøren du bruker også mener det så tror jeg det er verdt et forsøk Jeg er litt usikker på hvor man får kjøpt det, men det går ann å prøve lookfantastic.com, beautybay.com, strawberrynet.com, shopping4net.no og lignende sider
DDuck Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 Den lukter ikke noe spesielt slik jeg husker iallefall.. Nå har de kommet med ny design siden jeg jobbet med den, så det kan jo hende lukten har forandret seg. Men det var ikke noe spesiell duft av blomster eller frukt eller noe sånt... luktet bare rent og godt Ikke så sterk lukt heller...
laperla Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Hei:) Jeg har blondt stripa hår med bleking. Det er nedenfor bh'en i lengde om det skulle ha noe betydning. Beste shampoo: K pak shampoo'en, Color endure violet (blåshampoo) begge fra Joico. Bruker også Matrix's Alternate action (renseshampoo). Beste balsam: Moisture recovery balsam fra Joico. Beste kur: Moisture recovery treatment balm (fuktighetskur), K pak Deep penetrating reconstructor (proteinkur), K pak Intense hydrating treatment (fuktighetskur) alt fra Joico. Beste styling: Matrix's Instacure balsamspray, Biosilk silk therapy, Texture spray fra Joico, Chalk (volumpudder) fra K style og Bed head's Hard head.
lillelilje Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 Hei på deg Jeg har blondt hår med litt striper. Sjampo: For volum liker jeg Lush Big, for lengde liker jeg DS Laboratories hair growth. Balsam: Kerastase Anti-Usure fordi den etterlater håret helt utrolig mykt og sterkt. Jeg har brukt den i flere år. Kur: Kerastase recistance forcintense som er en hårkur delt inn i to deler slik at det blir en tilnærmet frisørkur. Styling prøver jeg å unngå fordi det sliter så.. så her bruker jeg bare Kerastase thermique ciment som er en varmebeskyttende leave in kur.
Frk Snasen Skrevet 19. april 2010 #16 Skrevet 19. april 2010 Beste shampoo: Joico -K-pak. Beste balsam: samme som over. Beste kur: samme som over. Beste styling: serumet fra k-pak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå