Gjest Gjest_Melissa_* Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hei jeg er en jente på 26 år,har hatt akne/kviser i over 5 år.Nå ser det ut til å ha roet seg.Det jeg plages med nå er litt arr.Har ikke råd til laser og sånne ting.Jeg må bruke foundation hver dag og det plager meg. Har noen godte tips til kremer osv som jeg kan bruke for å fjerne arrene.Der jeg har mest arr er kinnene,resten av annsiktet er det ikke arr. Håper på svar
Aryia Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Tja, jeg synes ihvertfall at en god hudpleierutine har dempet mine arr MYE og gitt en mye mer jevn hudtone? Noe sånt.. Det hjelper ihvertfall for meg Vet ikke hva du bruker av hudpleie fra før eller hvilken hudtype du har, så det blir vanskelig å anbefale noen produkter..
Gjest Gjest_melissa_* Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Tja, jeg synes ihvertfall at en god hudpleierutine har dempet mine arr MYE og gitt en mye mer jevn hudtone? Noe sånt.. Det hjelper ihvertfall for meg Vet ikke hva du bruker av hudpleie fra før eller hvilken hudtype du har, så det blir vanskelig å anbefale noen produkter.., Jeg har brukt md formulations da jeg hadde mye kviser.Nå har jeg gått over til vhicy den grønne serien for fet og uren hud.Jeg bruker da ansiktsvann,gel til å rense ansiktet,dagkremen og nattkremen.Men jeg er mest ute etter en krem som kan fjerne arr eller bleke de.Har vel fet til blandingshud ikke så fett.
Gjest lolita___ Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 kelo cote,men vet ikke om den funker på gamle arr da.Tror man kan kjøpe den på apoteket funker på arr som er 2 år gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå