Gjest Flaxie Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hei Skal til syden i påskeferien, og hadde lyst til å peele kroppen min før jeg begynner å sole meg. Bør jeg gå å få gjort det profesjonelt på en hudpleieklinikk? Eller er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan gjøre det alene? Navn på produkter osv... Takker for svar!
LukaFrost Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Noe så enkelt må da kunne gjøres hjemme. Ta en tilfeldig peelingkrem, jeg bruker Nivea sin. Å si at man bruker Nivea er vel omtrent som å banne i kirken, men det får nå så være. Gå inn i dusjen og peel i veg. Avslutt med bodylotion.
Lykkelitenen Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Har du tørr hud kan du kjøpe en peeling med litt fett eller olje i, så får du myk hud og slipper bodylotion etterpå. To fluer i en smekk! Nivea sin peeling er helt ok, men den har ikke særlig med skrubbekortn i seg, så kan være lurt å investere i en om er litt mer futt i Bare å ta turen innom et parfymeri, vita eller bodyshop og spøre etter en god anbefalning Selv foretrekker jeg Dead sea spa magic (vita og helsekost, saltskrubb med litt kokosolje), Green People (Vita, sukkerskrubb med fett, super for tørr hud) og lumene sin (Lindex)...
LukaFrost Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jeg synes Nivea sin skrubb har rikelig med skrubbekorn i seg. Dessuten er de av passende størrelse. Mange skrubber har altfor store korn som gir følelsen av å ripe i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå