Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gutt19
Skrevet

For å forklare det enkelt:

Jeg har en x, som er 1 år yngre enn meg. vi slo opp for ca 4 mnd siden og hun driver og sprer dritt om meg og rykter helt ute av det blå.

Det er ting som at jeg ikke er snill nok, egoistisk, selvsentrert og generelt en dårlig kjæreste.

Jeg gjorde mitt beste og jeg var veldig glad i hun og vi hadde det egentlig veldig bra sammen for det meste, men vi kom til ett punkt der hun bare begynte og plutselig ha ting (mye bullshit) om hva jeg hadde gjort og hvordan jeg var og at jeg burde forandre meg, osvosv.

Dette skjedde hver gang jeg møtte henne en periode.

For eksempel kunne det at jeg ikke svarte raskt nok på en melding bety at jeg utnyttet henne, og at jeg ikke ringte henne og snakket med henne betydde at jeg ikke likte henne, at jeg var for egoistisk og alt mulig piss.

Dette var egentlig bare en ond sirkel og det var utrolig slitsomt emosjonelt og det tærte mye på forholdet. Det var jo ikke akuratt motiverende og ringe henne og vite at sjangsen for at det ble en krangel var nær 90 %. (for det meste var det ingenting i det hele tatt av betydning..)

Så nå får jeg melding og hun ringer av og til, og det ender med en ny krangel og hun snakker om at folk sier det og det om meg. (Dette er rykter, for det meste) poenget er at hun tror på alt hun hører, og mye er tatt helt ut av det blå, eller i helt spesielle sitasjoner, ofte i forbindelse med en fest eller hva som helst..

Nå skjønner jeg ingenting, og jeg har hørt med noen kamerater om de syns jeg er så "idiot" og "egoistisk" som hun sier, jeg får bare i svar om at jeg må slutte og snakke med henne.

Det kunne jeg jo gjort men hun driver og sprer rykter (er ganske hardt sosialt press) og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Noen råd? Er alle jenter så håpløse?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...