Gjest Donna Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Kazaa lite er blitt sinnsvakt tregt hos meg her ! Når jeg klikker på sanger så henger de etter med mange sekunder uten at noe hender ..... og jeg kan ikke bla i sangene- for da henger hele den knappen man ruller opp og ned med ... Når jeg skal spille sanger fra spillelister så henger hele kazaaen seg.. Jeg har lagret 370 sanger på den. Noen som aner hva dette kan være???
manji Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Ehm. Nå er det leenge siden jeg har hatt Kazaa på boksen her, men har jeg forstått rett hvis jeg sier du lar kazaa spille av musikken du har lastet ned? Vet ikke hva det har seg hvis det går tregt til deg, men det overrasker meg ikke. Last heller ned WinAmp eller noe annet liknende.
Mathias Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 jepp... Vil tro at litt rydding og brenning til cd av det du vil spare. vil gjøre ting lettere... Har du bredbånd forresten?
Gjest Donna Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 Jeg spiller fra kazaa ja ..... Burde nok brenne og rydde litt ja ....... ja har bredbånd ..og forøvrig tregt nett for tiden ..ialleflal på kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå