Gå til innhold

Klarer ikke gi henne vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Jeg har sex med ei dame som jeg ikke klarer og gi vaginal orgasme og derfor pleier jeg og slikke henne til klitorisorgasme.

Er du fornøyd med å bli slikket til klitorisorgasme eller føler du at mannen er litt ubrukelig når han ikke klarer og gi deg vaginalorgasme når han først har stukket penisen inn?

Et annet problem er at jeg ikke kjenner så mye inni henne, føler liksom ikke at det strammer rundt penis. Jeg klarer derfor ikke å komme inni henne. Er dette vanlig? Jeg tror penisen min er normal i både lengde og tykkelse... Noe en kan gjøre for å få det til? Stillinger osv....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Trur det er mer vanlig å ikke få vaginal orgasme, men at klitoris orgasme kjennes bedre ut med en penis inni er jeg ganske så sikker på. :) ellers hadde det ikke vært vits å ha sex ;).

Høres ut som dama må trene.

Trening hjelper på følelsen din der nede. Du kan jo høre med henne om hun driver med klemmeøvelser.

Det hjelper mot inkontinens når en dame blir eldre og ;)

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Trur det er mer vanlig å ikke få vaginal orgasme, men at klitoris orgasme kjennes bedre ut med en penis inni er jeg ganske så sikker på. :) ellers hadde det ikke vært vits å ha sex ;).

Høres ut som dama må trene.

Trening hjelper på følelsen din der nede. Du kan jo høre med henne om hun driver med klemmeøvelser.

Det hjelper mot inkontinens når en dame blir eldre og ;)

Må penis være inni for at det skal føles bedre... Holder det ikke at jeg slikker henne til orgasme etter at jeg har penetrert henne.. Føles det bedre å bli slikket til orgasme enn at hun fingrer seg selv?

Er det ikke litt frekt å spørre henne om hun driver med knipeøvelser?

Skrevet

Mannen er slett ikke ubrukelig hvis han ikke "klarer å gi" vaginal oregasme. Det er slett ikke sikkert hun klarer å gi dette til seg selv en gang. Slikk henne til oregasme når dere har hatt samleie, eller plasser en finger på klitorisen hennes mens dere har samleie.

Gjest Gjest
Skrevet
Må penis være inni for at det skal føles bedre... Holder det ikke at jeg slikker henne til orgasme etter at jeg har penetrert henne.. Føles det bedre å bli slikket til orgasme enn at hun fingrer seg selv?

Du må spørre henne om det. Alle er ikke like. Spørre om hun tar knipeøvelser er jeg enig med deg i at er frekt og sårende.

Skrevet

Etter min erfaring er ikke vaginalorgasmer noe som er sånn kjempe utbredt. De aller aller fleste må ha stimuli av klitoris for å kunne komme. Personlig synes jeg slikking er mye mye bedre enn å fingre meg selv, og jeg ønsker også helst min partners fingre stimulere meg mens vi har sex.

Om du vil få henne til å komme mens dere har sex kan du jo forsøke en penisring med vibrator, eller et annet sex-leketøy.

Et lite tips om stilling som kan føles trangere: hun ligger på magen, gjerne med en pute under hoftene. Du trenger inn bakfra og sprer dine ben, mens hun samler sine. Dere må prøve dere fram til en vinkel som funker for dere, og du kan lirke en hånd under henne og stimulere klitten hennes samtidig.

Gjest Gjest
Skrevet

Google david shade og deep spot og søk på det på youtube. Da finner du en artikkel og en video som viser hvor the deep spot og the a-spot er. Disse er som regel enda bedre for kvinner en g-punktet og litt lettere å finne. Lær deg også om hvor g-punktet er. Hvis du varmer opp et eller flere av disse tre punktene f.r samleie øker sjansen for orgasme dramatisk. Hvis du i tillegg kan lære deg å stimulere dem mest mulig direkte med pikken under samleie øker sjansen igjen dramatisk.

Hvis hun gjør knipeøvelser kan hun trene musklene til å stramme godt rundt pikken slik at dere begge kjenner mere.

Du kan også rotere/skru pikken inn og presse ut mot kantene. Dett fører til mere friksjon og føles veldig godt. Du kan også veksel mellom å bare støte kort inn Ca lengden på penis hodet 5-9 ganger og så en gang dypt heeelt inn og så flere korte og en dyp igjen også videre. Dette hjelper MYE for orgasme. Søk også på taoist trusthing techniques og se på det du finner der.

CAT stillingen (coittal alignement technique) er den stillingen med høyest statstisk sjanse for orgasme.

Kjøp boken the sex god method for å lære om å tenne kvinner mentalt.

Med godt nok forspill og det jeg har beskrevet er sjansene dine for å gi henne vaginal orgasme nå gangske store. Men, det kan ta litt tid å få dresien på alle tingene så gi det tid.

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Her må jeg stimulere klitoris selv for å få orgasme. Hadde mannen min vært trist fordi han ikke "får det til" så hadde vi hatt et stort problem :)

Gjest Gjest
Skrevet
Etter min erfaring er ikke vaginalorgasmer noe som er sånn kjempe utbredt. De aller aller fleste må ha stimuli av klitoris for å kunne komme. Personlig synes jeg slikking er mye mye bedre enn å fingre meg selv, og jeg ønsker også helst min partners fingre stimulere meg mens vi har sex.

Om du vil få henne til å komme mens dere har sex kan du jo forsøke en penisring med vibrator, eller et annet sex-leketøy.

Et lite tips om stilling som kan føles trangere: hun ligger på magen, gjerne med en pute under hoftene. Du trenger inn bakfra og sprer dine ben, mens hun samler sine. Dere må prøve dere fram til en vinkel som funker for dere, og du kan lirke en hånd under henne og stimulere klitten hennes samtidig.

Enig... og kvinne. :yvonne:

Skrevet

Syns det er alt for stort fokus på orgasme i dagens samfunn.

Det folk glemmer er: man kan ha utrolig god sex uten orgasme, og man kan ha utrolig dårlig sex med orgasme...

Og du spurte om en orgasme er bedre med kuken inne i henne - de fleste får en betraktelig bedre orgasme om de er penetrert av noe, da det er en del sammentrekninger. Så, etter egne erfaringer, er det utrolig bra om hun rir deg samtidig som hun tar på seg selv.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Og du spurte om en orgasme er bedre med kuken inne i henne - de fleste får en betraktelig bedre orgasme om de er penetrert av noe, da det er en del sammentrekninger. Så, etter egne erfaringer, er det utrolig bra om hun rir deg samtidig som hun tar på seg selv.

Litt treig her...

men må kuken være inni henne når hun får klitorisorgasme eller er det godt nok om jeg har penetrert henne på forhånd (altså hatt kuken i henne får jeg slikker henne)

Gjest dame38
Skrevet
Syns det er alt for stort fokus på orgasme i dagens samfunn.

Det folk glemmer er: man kan ha utrolig god sex uten orgasme, og man kan ha utrolig dårlig sex med orgasme...

Må si meg 100% enig i dette.

Skrevet
Litt treig her...

men må kuken være inni henne når hun får klitorisorgasme eller er det godt nok om jeg har penetrert henne på forhånd (altså hatt kuken i henne får jeg slikker henne)

Det er godt nok at du i det hele tatt ønsker å gjøre det godt for henne. Sier meg enig i det nikken sier over her. Orgasmefokuset tar ofte bort fokus på den nærheten om intimiteten det er å ha sex. Det skal jo bare være lek og kos og deilig :P

Du kan jo penetrere henne med fingrene mens du slikker henne f.eks.

Gjest Armule
Skrevet
Litt treig her...

Nei, kuken MÅ ikke være inni ved klitorisorgasme. Men det føles ufattelig mye bedre ut når den er det..

En fingre eller to inni er også veldig deilig når man blir slikka! Kommer fortere samtidig som det er deiligere. Nå skal det sies at jeg liker fingre som holdes inni og evt. gjør "komhit"-bevegelse - fingre som tas inn og ut samtidig som det slikkes liker jeg faktisk ikke. Men det må du jo bare høre med henne om, hva hun liker best.

Skrevet

Orgasmen blir bedre når musklene i vagina (som trekker seg sammen ved orgasme) har noe solid å klemme på. Fingre funker, men de fleste sexpartnerne mine foretrekker selve penis. Det er jo så klart en mye mer større psykologisk virkning når det er penis - dessuten, om jenta her trent PC-musklene føles det fantastisk godt for gutten!

Om du virkelig vil slikke jenta, anbefaler jeg som Arnøy, litt heftig fingring. Kom-hit-bevegelsen er hovedsaklig for G-punktet, og om du har litt lange fingre (som jeg har) så er det mye mer slitsomt, en A-punktet/øvre deepspot som det også kalles. Om du treffer riktig, er dette også mer stimulerende enn G-punktet.

Basically går du så langt inn du kommer med fingrene, og opp med magen (det er mulig du ikke når punktet om du har korte fingre). Her skal fingrene opp og ned, ikke ut og inn (ut og inn er uansett en av de minst stimulerende måtene du kan fingre på).

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Litt treig her...

Nei du må ikke men det er best om du har en finger eller en kuk inni samtidig :) Men er best om fingeren holdes still mens den gjør kom hit bevegelser som noen her sa , samtidig med at du slikker henne på klitten :)

Skrevet

Jag har inte läst svaren så jag svarar direkt till TS. Jag har själv aldrig kommit vid enbart vaginal stimulering och jag känner faktiskt bara en som har upplevt det. Det är bara 15-20% av alla kvinnor som kan det. ;) Visst kan man kanske träna upp det, men jag skulle inte räkna med det om jag vore du. Jag kommer nästan varje gång jag har sex, men då är det klitorisstimulans som gäller, och det tror jag inte att jag är ensam om.

Det här med att hon föles "slapp" finns det ju flera saker att göra åt. Dels kan du ju lägga upp förslaget att köpa knipkulor som hon får träna upp skjeden med. Dels så finns det en rad olika ställningar som gör att det känns trängre. Ni får pröva er fram!

En ställning som min pojkvän älskar (jag diggar den, men inte lika mye) är när tjejen ligger på mage, med benen ihop och killen "rider". Det kan vara lite knepigt till en början, men det blir definitivt trängre. :)

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme av penetrering alene. Jeg får orgasme ved klitorisstimulering enten ved hjelp av tunge, fingre eller en vibrator. Mine beste orgasmer er uten tvil de jeg får av oralsex, og jeg foretrekker å ikke ha fingre inne i skjeden når jeg slikkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...