Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut en annonse på finn. Skal selge flere ting som er relevante til hverandre og utdannelsen min. Trodde det ville bli vanskelig å få solgt det, så laget en pakkepris på alt sammen, med svært gode priser. Har priset hver enkelt ting også.

Så får jeg en henvendelse fra ei som vil kjøpe noen av tingene, og vi snakker frem og tilbake om størrelser og diverse. Hun prøver å prute, men jeg sier nei til det, da det allerede er svært billig. Det siste jeg hører er at hun vil vite hvor jeg bor slik at hun kan prøve klærne. Den mailen har jeg ikke svart på enda.

Så i dag har jeg fått en henvendelse fra ei som vil kjøpe alt sammen. Hun vil selvfølgelig komme å titte først.

Nå er jeg så i tvil, føler på en måte at jeg har lovt bort noen av tingene til hun første.

Har gitt hun andre telefonnr mitt, så får kanskje si til henne når hun ringer at jeg har ei som er interessert i bøkene og klærne. Men at hun kan kjøpe resten. :klø: Håper bare ikke det ødelegger for salget mitt av resten av tingene.

Hva syntes dere blir mest riktig å gjøre her? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du har da ikke noe ansvar for den første interesserte. Du må tenke på deg selv her, er det mye lettere å få solgt alt samlet, og det er ei som vil det til rett pris, er det jo bare tullå ta hensyn til hun andre, når du tross alt ikke har lovet noe. Evt kan du ringe hun første, si at du har ei som er interessert i alt, og at det derfor må bli alt eller ingenting.

Skrevet

Takk for svar!

Nå har jeg fått enda flere henvendelser her! Og blir litt stresset merker jeg.

Ok, jeg tror jeg skal høre på deg og drite i hun første.

Flere som mener noe?

Gjest megvel
Skrevet

Si at det er alt eller ingenting til hun første.

Skrevet

Jeg pleier alltid å si at jeg selger til førstemann som kommer med penger.

Fair and square:)

Skrevet
Jeg pleier alltid å si at jeg selger til førstemann som kommer med penger.

Fair and square:)

Enig i denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...