Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvile du blitt sammen med ei kvinne som ikke var spesielt smart men ville stilt opp for deg for det meste.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg krever å kunne holde en interessant samtale med min frue.

Gjest Stian, Stavanger
Skrevet

Selvfølgelig. Det viktigste er at hun stiller opp...behøver ikke smarte jenter. :)

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Hadde nok hatt problemer med en dame som var direkte dum, men samme IQ-nivå er ikke et krav.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Selvsagt ville jeg blitt sammen med henne ja. Har ingen planer om å spille sjakk med henne jeg.

Bare hun er snill og omsorgsfull så jeg kan bli glad i henne. Og ikke noe minus om hun i tillegg er kjempeflink til å suge.

Gjest En mann
Skrevet

Det finnes så ufattelig mange variasjoner av intelligens og det å være smart at å få et godt svar på dette er nærmest umulig. Men ingen eller få vil vel være med en som er dum og høylydt, selv foretrekker jeg en pen søt jente som er intelligent men det er ikke så mange av dem jeg har møtt jeg vil kalt godt intelligent(vi snakker om de jenter som er et hakk smartere enn alle de andre jentene her forresten), hjelper ikke å ha gode karakterer på skolen og delta i debatter og tro du automatisk er intelligent.

Men så lenge hun faktisk er en varm og snill person så er det faktisk ikke så viktig i det hele tatt spør du meg, det er såklart et stort pluss men langt ifra et must. Er oftest de rolige jentene som er de smarteste selv om de ikke vet det selv etter min erfaring og det er jo fint for det er de jeg foretrekker :) høylydte dumme partyjenter.. æsj!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvile du blitt sammen med ei kvinne som ikke var spesielt smart men ville stilt opp for deg for det meste.

Anonym denne gangen.

Ja og slik er min samboer.

Skrevet

"Dumhet" er utrolig uattraktivt. Ville nok aldri bli tiltrukket av en slik jente nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...