Gå til innhold

kvinneføtter i nylon

Fremhevede innlegg

Gjest gjestmann
Skrevet

Når jeg ser en kvinne med nylonstrømper blir jeg kåt. Helst strømper som glinser litt og ser ut som kvalitetsstrømper og gjærne i en sko med hæler. Ikke nødvendig med høye støvletter, men uansett pumps eller andre kvinnlige femenine sko. Tenker at de har gått rundt i høye hæler hele dagen og at det lukter deilige av føttene. Får lyst til ronke mens hun hviler føttene over ansiktet mitt og at hun liker at jeg spruter utover strømpene når jeg kommer. Er det flere som tenner på tanken av å lukte på kvinneføtter i nylonstrømper.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Når jeg ser en kvinne med nylonstrømper blir jeg kåt. Helst strømper som glinser litt og ser ut som kvalitetsstrømper og gjærne i en sko med hæler. Ikke nødvendig med høye støvletter, men uansett pumps eller andre kvinnlige femenine sko. Tenker at de har gått rundt i høye hæler hele dagen og at det lukter deilige av føttene. Får lyst til ronke mens hun hviler føttene over ansiktet mitt og at hun liker at jeg spruter utover strømpene når jeg kommer. Er det flere som tenner på tanken av å lukte på kvinneføtter i nylonstrømper.

Kona bruker strømper hver dag på jobben og er en feminin deilig dame på 40+. Det har hendt at jeg tar en liten sniff når hun sovner på sofaen etter jobb, hun liker nemlig ikke at jeg tenner på dette.

Skrevet (endret)

<!--quoteo(post=7905410:date=14.03.2010 (11:46) :name=gjestmann)--><div class='quotetop'>SITER(gjestmann @ 14.03.2010 (11:46) ) </div><div class='quotemain'><!--quotec-->Når jeg ser en kvinne med nylonstrømper blir jeg kåt. Helst strømper som glinser litt og ser ut som kvalitetsstrømper og gjærne i en sko med hæler. Ikke nødvendig med høye støvletter, men uansett pumps eller andre kvinnlige femenine sko. Tenker at de har gått rundt i høye hæler hele dagen og at det lukter deilige av føttene. Får lyst til ronke mens hun hviler føttene over ansiktet mitt og at hun liker at jeg spruter utover strømpene når jeg kommer. Er det flere som tenner på tanken av å lukte på kvinneføtter i nylonstrømper.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Dette er drømmespruten, se link http:// galleries1.adult-empire.com/64/6432/29/1.jpg

Endret av Trampe
Skrevet (endret)

<!--quoteo(post=7905477:date=14.03.2010 (12:23) :name=TS)--><div class='quotetop'>SITER(TS @ 14.03.2010 (12:23) ) </div><div class='quotemain'><!--quotec-->Dette er drømmespruten, se link ]http:// galleries1.adult-empire.com/64/6432/29/1.jpg<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Min fantasi Exatly.

Endret av Trampe
Gjest Maxtor
Skrevet

Nei, har jeg stått på jobb med høye hæler og nylonstrømper hele dagen, så er det første jeg gjør er å dusje når jeg kommer hjem =)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Nei, har jeg stått på jobb med høye hæler og nylonstrømper hele dagen, så er det første jeg gjør er å dusje når jeg kommer hjem =)

Gledesdreper !

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Synes det er sexy med strømper og hæler, men tenner ikke kun på det. Må være en fin dame med utstråling.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eksen tente på dette. Jeg ble dødslei, og likte ikke fetisjen av flere grunner. Passe slitsomt når man blir spurt om å ta på seg strømper ofte under sex-akten, eller når det blir hovedfokuset.

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

• 7 måneder senere...
Skrevet

Nylonstrømper er nok en veldig vanlig fetish som jeg selv deler. Jeg kvier meg allikevel for å spørre min kjære om å bruke det som en del av noe seksuelt. Jeg har antydet det men når hun ikke ønsker å gå lenger selv så blir det bare dumt å skulle prakke det på henne. Når det føles som om fetishen er det viktigste blir det bare feil for begge parter. Min erfaring er at kvinner flest har vanskelig for å forstå akkurat denne greia og det er lurt å trå litt varsomt for å si det sånn...

• 2 måneder senere...
Gjest gjestfot
Skrevet

Fint at vi er flere som tenner på føtter,strømper og sko. Dama jobber på HM og går alltid med strømper eller strømpebukse. Hun er den perfekte domina som veit å sette pris på fotmasasje om kvelden... og kanskje litt til. Man kan ha vanillasex også, selv om man har noen spes lyster. Min fetish får jeg som oftes når hun har mensen, da kan jeg ligge under hennes føtter og ronke. Super deal.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...