Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 noen som har vært der for å lage seg på håret som brud? er de bedre her enn typisk andre frisørsalonger, eller har alle frisørsalonger samme kunnskap om dette? har hørt mye bra om stedet, men skal gifte meg i stavanger, så hadde vært lettere å ha nærmere frisør, men hvis de er ekseperter, er det jo verdt det ;-)
tina89 Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 jeg har aldig vært der selv men så lenge de har litt erfarning så er de fleste frisører flinke.. selv skal jeg være på modern design på vågen. Jeg skal gå til ei som har vært frisør i mange år så hun har mye erfarning. du kan jo få en prøvetime, eller så kan det være de har tatt bilderr av det de har gjort som du kan se..
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Hmm.. har dere tenkt på bil den dagen? for om dere leier limmo så får du bryllupspakker der du har bil i 4 timer. sitter du i en romslig bil da gjør det ikke så mye om det er 20-30 minutter inn til kirken! :-) er det en trang bil der det er stress å gå inni så er det kanskje litt verre med brudekjole og blomster og hår og greier.. jeg hååper mannen min velger cadilacen hos vest limousineservice til bryllupet vårt :-) hihi. jeg aner ikke selv hvordan mitt hår bli, men bilen jeg har lyst på, den har jeg siktet meg inn på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå