Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Kan de fleste kjoler sys inn og kan de sys inn en del? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Kan de fleste kjoler sys inn og kan de sys inn en del? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt! De fleste kjoler kan nok tas inn litt, men er det snakk om stor forskjell kan det bli nesten som å sy en ny kjole. Da må du ofte sy mange av sømmene + at det kan bli en litt større jobb med å ordne der ermene er satt i fro å få det pent. Eet stoff med stretch vil også kreve mer av den som syr for at det skal bli pent, enn et fastere stoff.
Gjest ts Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 De fleste kjoler kan nok tas inn litt, men er det snakk om stor forskjell kan det bli nesten som å sy en ny kjole. Da må du ofte sy mange av sømmene + at det kan bli en litt større jobb med å ordne der ermene er satt i fro å få det pent. Eet stoff med stretch vil også kreve mer av den som syr for at det skal bli pent, enn et fastere stoff. Tusen takk Det er en stroppeløs kjole så det er ved puppene det må sys inn litt. Og det er et ganske fast stoff tror jeg, det er en selskapskjole. Hun i butikken sa at det ikke var noe problem å sy inn det som trengs, så håper det stemmer. Skal bruke noen andre til å sy enn skredderen i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå