Gå til innhold

Sy inn kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan de fleste kjoler sys inn og kan de sys inn en del? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Kan de fleste kjoler sys inn og kan de sys inn en del? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt!

De fleste kjoler kan nok tas inn litt, men er det snakk om stor forskjell kan det bli nesten som å sy en ny kjole. Da må du ofte sy mange av sømmene + at det kan bli en litt større jobb med å ordne der ermene er satt i fro å få det pent.

Eet stoff med stretch vil også kreve mer av den som syr for at det skal bli pent, enn et fastere stoff.

Skrevet
De fleste kjoler kan nok tas inn litt, men er det snakk om stor forskjell kan det bli nesten som å sy en ny kjole. Da må du ofte sy mange av sømmene + at det kan bli en litt større jobb med å ordne der ermene er satt i fro å få det pent.

Eet stoff med stretch vil også kreve mer av den som syr for at det skal bli pent, enn et fastere stoff.

Tusen takk :)

Det er en stroppeløs kjole så det er ved puppene det må sys inn litt. Og det er et ganske fast stoff tror jeg, det er en selskapskjole.

Hun i butikken sa at det ikke var noe problem å sy inn det som trengs, så håper det stemmer. Skal bruke noen andre til å sy enn skredderen i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...