Gå til innhold

KLINIKK VITAL / ELLIPSEKLINIKKEN TRONDHEIM

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ser at Klinikk Vital i Trondheim er den god del rimeligere på behandling med Restylane sub-q, et fyldigere produkt enn vanlig restylane beregnet i f.eks kinn og som varer lengre.

Er det noen som har erfaring med denne klinikken?

Hører gjerne erfaringer fra begge klinikkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss gjest
Ser at Klinikk Vital i Trondheim er den god del rimeligere på behandling med Restylane sub-q, et fyldigere produkt enn vanlig restylane beregnet i f.eks kinn og som varer lengre.

Er det noen som har erfaring med denne klinikken?

Hører gjerne erfaringer fra begge klinikkene :)

Hei!

Har vært til Ellipseklinikken noen ganger, men det er for behandling av akne og arr etter kviser. Jeg har bare positive ting å si om den klinikken. Trivelige folk og alt er bra gjennomført. Billig er det også (synes jeg da).

Jeg har desverre ingen erfaring ang det du nevner her, men bare folka på Ellipseklinikken er mer en god nok grunn til å gå dit. Det virker som de også har god peiling på hva de driver med.

Snakk med de og bli kjent med de.Hør hva de har å si. Jeg har fått god kontakt med Stine og Elin som jobber der, anbefaler å ta en prat med en av de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei!

Har vært til Ellipseklinikken noen ganger, men det er for behandling av akne og arr etter kviser. Jeg har bare positive ting å si om den klinikken. Trivelige folk og alt er bra gjennomført. Billig er det også (synes jeg da).

Jeg har desverre ingen erfaring ang det du nevner her, men bare folka på Ellipseklinikken er mer en god nok grunn til å gå dit. Det virker som de også har god peiling på hva de driver med.

Snakk med de og bli kjent med de.Hør hva de har å si. Jeg har fått god kontakt med Stine og Elin som jobber der, anbefaler å ta en prat med en av de. :)

Jeg har hørt mye positivt om de generelt og har derfor valgt å bestille time hos de. Har hatt et par telefonsamtaler og det er en ren fornøyelse :) Positive, hjelpsomme og koselige! Mao er jeg allerede satt opp på time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...