Gjest Gjest_Findus_* Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Heia! Jeg har mange gamle bilder og noen negativ jeg har lyst til å få inn på pc, lurer på om det er noen som har tips til hvor jeg kan få dette gjort billigst mulig? Takker for svar!
aluminium Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Ta et par telefoner til fotografer i nærområdet. Sjansen er stor for at de har negativscannere. Dersom du kommer til å få bruk for slike tjenester ofte i fremtiden kan det kanskje være et alternativ å kjøpe en egen negativscanner. Jeg fant ingen i farten, men husker jeg så en på en svensk nettside for en tusenlapp. Dersom du er mer interessert i dette anbefaler jeg å gå på foto.no. Utrolig mange dyktige fotografer med masse erfaring med slike ting.
Gjest Agurkolat Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hvis du har ein venn, eller ein venn av ein venn som har ein slik scannar, kan du jo spørre om du kan låne den for en sum, slik at du kan gjøre jobben selv, da sparer du ein god del penger, siden slikt ikkje er så billigt, og tidkrevendes.
Gjest Agurkolat Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ellers så er denne http://www.kjell.com/?item=91411&path=...00000,380510000 billig, og heilt grei, hvis du berre skal ha bileta på pc'en. Hvis du skal printe bileta, så gir denne grei kvalitet opp til A4. Endret 14. mars 2010 av Agurkolat
iingvild Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Jeg skanner mye med mine foreldres fotoscanner, den begynner å bli noen år. Kanskje du finner noen brukt på finn.no? Den er av typen EPSON.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå