Gjest Gjest_trine_* Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hei Jeg har uønsket hår i ansiktet (mest hakeparti + litt på overleppe) og lurer på om noen vet om noe sted man kan få fjernet dette profesjonelt. Jeg bor ikke langt fra Oslo, så hvis noen vet om et bra sted jeg kan få ordnet dette er jeg takknemlig.
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Har forresten brukt voks en stund for å få bukt med problemet, men det blir alltid litt hår igjen og i dag påpekte en fremmed dette (selv om jeg hadde vokset i dag og fjernet nesten alt. Ønsker å fjerne alt, slik at det ikke blit noe igjen. Er det i det hele tatt mulig å fjerne hår permanent?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Har forresten brukt voks en stund for å få bukt med problemet, men det blir alltid litt hår igjen og i dag påpekte en fremmed dette (selv om jeg hadde vokset i dag og fjernet nesten alt. Ønsker å fjerne alt, slik at det ikke blit noe igjen. Er det i det hele tatt mulig å fjerne hår permanent? jeg lurer litt på dette også da jeg har fått uønsket hårvekst rundt navvel etter jeg fikk min sønn. voksing fungere heller dårlig da det kommer tilbake etter maks en uke. første jeg tenke på var laser.. noen som har noen erfaringer å dele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå